۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان طبس توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵۰ میلیون تومان به همت این کانون و با کمک خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام «مهدی آیین پرست» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس ادامه داد: اجرای طرح تلاوت نور و برگزاری محافل انس با قرآن کریم و تفسیر موضوعی قبل از اذان مغرب یکی از برنامه های مهم کانون طی این ماه مبارک بوده است.

 

وی به بحث افطاری ساده اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج و با کمک خیرین بحث توزیع افطاری ساده بعد از اقامه نماز مغرب و عشا بین روزه داران در دستور کار قرار گرفته است.

 

آیین پرست در خصوص اجرای مسابقه پیامکی طی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این مسابقه پیامکی با موضوع «نهج البلاغه» از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برای گروه های سنی 10 تا 50 سال توسط کانون اجرا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس با اشاره به توزیع کیسه های انبان مولا علی (علیه السلام) گفت: این کیسه ها حاوی مواد غذایی بوده است و از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 200 بسته غذایی به ارزش 50 میلیون تومان به همت این کانون و با کمک خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

کد خبر 1169853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha