تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور به استان قزوین

استاندار قزوین جزئیات برنامه های سفر رئیس جمهور در روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه به استان قزوین را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» شب گذشته (سه شنبه 6 اردیبهشت) در گفتگوی ویژه خبری بیان کرد: رئیس جمهور چهارشنبه (هفتم اردیبهشت ماه) بعدازظهر به استان قزوین سفر می کنند که دیدار نخست ایشان با نمایندگان اقشار مختلف مردم در استان است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: رئیس جمهوری در ادامه از تعدادی از اماکن استان بازدید می کنند و سپس در جلسه شورای اداری شرکت کرده و دستواراتی را برای پیگیری مسائل استان خواهند داشت و در نهایت هم سفر ایشان با نشست رسانه ای با خبرنگاران به پایان می رسد.

 

وی عنوان کرد: در هر یک از 6 شهرستان استان یکی از وزرا به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور حضور می یابد و علاوه بر اینکه نسبت به رسیدگی به امور حوزه مسئولیتی خود اقدام می کنند به نیابت از رئیس جمهور و هیئت وزیران اختیار تام دارند و به موضوعات در شهرستان ها رسیدگی می کنند.

 

اعلایی اعلام کرد: علاوه بر این تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور هم موضوعاتی را در سطح استان پیگیری می کنند و در مجموع نزدیک 12 نفر اعضای کابینه در این سفر رئیس جمهور را همراهی می کنند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: تاکنون پروژه های مربوط به این سفر پروژه های نیمه تمام است که بعضی از این پروژه ها پیشرفت کمی دارند و ما موفق شدیم حمایت دولت ر ا برای این پروژه ها را بگیریم البته بنای سفر رئیس جمهور به استان قزوین این است که با تخصیص اعتبارپروژه هایی که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، راه اندازی شود.

 

استاندار قزوین یادآور شد: استان قزوین در حوزه زیرساخت های درمانی وضعیت مناسبی ندارد که برای احداث بیمارستان 700 تختخوابی و  احداث و تجهیز آن حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: برای بازسازی بیمارستان های فرسوده استان هم اعتبار خوبی در سفر رئیس جمهور به استان قزوین در نظر گرفته شده است.

 

اعلایی یادآور شد: طرح بازآفرینی شهری، اختصاص اعتبار به رفع محرومیت در بخش های مختلف و اجرای زیرساخت در شهرستان آوج و غیره از جمله مواردی است که در سفر رئیس جمهور به استان قزوین مورد توجه است.

 

کد خبر 1169883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha