۱۱هزار و    ۵۰۰ انشعاب علمک گاز در  دهلران نصب شده است

رئیس شرکت گاز شهرستان دهلران گفت: تا کنون با احتساب خط تغذیه اصلی که ۱۴۷کیلومتر است ۸۹۷کیلومتر خط انتقال و تغذیه در شهرستان اجرا شده که در این راستا ۱۱هزار ۵۰۰ انشعاب علمک نیز در شهرستان نصب شده است.

«غلامعلي زارعي» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تاکنون 15هزار و  892مشترک از نعمت گاز در شهرستان دهلران برخوردار هستند که از این تعداد 11هزار و  664مشترک شهری و مابقی نیز مشترک روستایی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بعد ازمرکز استان شهرستان دهلران بیشترین تاسیسات گاز را دارد، افزود: از 67روستا در شهرستان دهلران 56روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و 11روستا دیگر نیز در دست اجرا هستند.

 

زارعی تصریح کرد: در صورت تزریق منابع مالی به طرح های گاز رسانی تا پایان سال جاری شبکه توزیع همه روستا ها شهرستان تکمیل و این شهرستان به یکی از شهرهای سبز استان تبدیل خواهد شد.

 

رئیس شرکت گاز شهرستان دهلران با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز درحوزه شهری 100درصد و روستایی 80درصد است، خاطرنشان کرد: تاکنون اعتباری بالغ بر 10میلیارد به احتساب خط انتقال از منابع داخلی شرکت ملی گاز در شهرستان هزینه شده است.

 

کد خبر 1169897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha