کانون «شهدا» امام قیس ۲۰۰ پرس غذای گرم را بین نیازمندان توزیع کرد

اسماعيلی گفت: بیش از ۲۰۰ پرس غذای گرم با همکاری خیرین و مردم نیکوکار همزمان با ماه مبارک رمضان توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا» بین خانواده های نیازمند روستای امام قیس توزیع شد.

«زهره اسماعيلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ پرس غذای گرم با همکاری خیرین و مردم نیکوکار همزمان با ماه مبارک رمضان توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا» بین خانواده های نیازمند روستای امام قیس توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس ادامه داد: اقلام مورد نیاز این کمک مومنانه نیز به همت فعالان کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس تهیه و طبخ آن نیز با همکاری خیرین روستا صورت گرفت.

 

وی اذعان داشت: از ابتدا تا زمان توزیع بسته های غذا تمامی پروتکل های بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در طبخ این غذا به صورت کامل رعایت شد و با شیوه نامه های بهداشتی این غذاهای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

اسماعيلی به توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: بسته های معیشتی نیز با همکاری خیرین تهیه و با کمک فعالان کانون شهدا در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا روستای امام قیس قرار گرفت.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت در برنامه های شب های قدر و برپایی محافل انس با قرآن کریم و جزء خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های معنوی است که به همت فعالان این کانون در مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس برگزار شد.

 

وی برپایی سفره افطاری ساده را یکی دیگر از برنامه های این کانون عنوان کرد و گفت: در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ سفره‌ های افطاری ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت امام حسین (ع) برپا نمی‌شد اما امسال با رعایت کردن دستور‌العمل‌های بهداشتی بار دیگر سفره ‌های پربرکت افطار برای روزه ‌داران و اهالی روستای امام قیس برپا شد.

 

کد خبر 1169900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha