جامعه کار و تلاش در تحقق شعار سال نقش مهمی دارد

حجت‌الاسلام نکونام گفت: جامعه کار و تلاش و به ویژه کارگران در تحقق شعار سال نقش مهمی برعهده دارند و انتظار می رود در این عرصه همت والایی به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» در نشست با جمعی از فعالان تشکل‌ های کارگری و کارفرمایی استان اظهار داشت: هر چه بتوان عرصه‌ های دینی و عبودیت را در محیط‌ های کاری تقویت کرد می‌توان در راستای تحقق اهداف کار و تلاش گام برداشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: با تقویت ارتباط با خدا و خود را پاسخگو دانستن در محضر الهی می‌توان به مسئولیت ها و تعهدات خود به خوبی پرداخت و وظایف محوله را به نحو شایسته‌ای ایفا کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تمرین عبودیت و بندگی است و باید تا می‌توان در این ماه برای پیاده کردن مطالبات و وظایف تلاش کرد.

 

امام جمعه شهرکرد همچنین بر ضرورت برگزاری نشست‌های مشترک کارگری و کارفرمایی برای پاسخگویی مناسب به مطالبات تاکید کرد و گفت: مطالباتی که در این نشست از سوی تشکل ‌های مختلف مطرح شد به حق و دلسوزانه است و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی می‌توان این مطالبات را به هم نزدیک و عرصه عملیاتی شدن آن را فراهم کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام حضور گسترده و حماسی کارگران و کارفرمایان استان در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد و گفت: یکی از عرصه های مهم ایمانی راهپیمایی روز قدس است و این راهپیمایی با سال های قبل تفاوت آشکاری دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که به سبب شیوع کرونا، راهپیمایی روز قدس در ۲ سال اخیر برگزار نشد، دشمن جری و گستاخ شده و تصور می‌کند که فلسطین زنده نیست درحالیکه با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس امسال نشان می دهیم که قدس همچنان زنده و پویا است .

 

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه قدس نماد اسلام و قرآن است، خاطرنشان کرد: قدس پشتوانه قوی مسلمانان را دارد و باید آن را تا می‌توان جدی گرفت و کارگران و کارفرمایان حضور گسترده‌ای در آن داشته باشند.

 

کد خبر 1169925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha