نمایشگاه های قرآن تداوم بخش ظرفیت سازی مباحث قرآنی در مناطق کم برخوردار باشند

جابری انصاری با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه های قرآنی گفت: نمایشگاه های قرآن تداوم بخش ظرفیت سازی مباحث قرآنی در مناطق کم برخوردار باشند.

« جابری انصاری» با حضور در غرفه رسانه نمایشگاه قرآنی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این نمونه نمایشگاه ها باید تداوم بخش ظرفیت سازی مباحث قرآنی در مناطق کم برخوردار شهری باشد. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: تلاش شده است در این نمایشگاه از تمام ظرفیت فرهنگی هنری استان بهره مند شد و دعوت می شود از عموم مردم پس از افطار برای بازدید به این نمایشگاه قرآنی تشریف بیاورند. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه قرآن بیان کرد: از جمله غرفه های این نمایشگاه قرآنی، غرفه خمس و زکات است که این مهم در قالب برپایی غرفه هایی با حضور کارشناسان دینی محقق شده است. 

 

وی ادامه داد: اهمیت حضور نوجوانان و جوانان از جمله مصادیق این نمایشگاه قرآنی است که در این رابطه از متولیان درخواست کردیم تا نسبت به برپایی غرفه هایی با هدف جذب این گروه های سنی تلاش کنند. 

 

رسانه در موضوع آسیب های اجتماعی تکلیف دارد

 

انصاری با ضروری خواند دغدغه مندی در رابطه با تحقق حجاب و عفاف بیان کرد: رسانه در موضوع های آسیب های اجتماعی تکلیف دارد و ضروری است که در این زمینه به ویژه عفاف و حجاب برنامه های فرهنگی و هنری ویژه داشته باشند. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: اینکه در استان یک فضای آزاد رسانه ای با رعایت قوانین و ضوابط با هدف حفظ حریم افراد و ترویج خیر محقق شود از جمله اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در زمینه طرح ساماندهی رسانه ها است. 

 

 

 

 

کد خبر 1169980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha