کمک ۱۶ میلیارد ریالی مردم برخوار در آزادی زندانیان

مردم شهرستان برخوار از توابع استان اصفهان همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۶ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: یکی از برنامه های گسترده در ماه مبارک رمضان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که استان اصفهان بر اساس اعلام ستاد دیه در رتبه نخست این اقدام خداپسندانه قرار گرفته است.

 

آزادی بیش از یکصد و 80 نفر و با کمک بیش از 200 میلیارد ریال تاکنون رقم خورده و این جریان همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت روزانه ادامه دارد.

 

بیش از 800 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان اصفهان هستند که با همت خیرین در جریان آزادی قرار گرفته اند.

 

همت و اراده مردم برخوار در آزادی زندانیان

برخوار یکی از شهرستان های صنعتی استان اصفهان محسوب می شود که کارگاه ها و مراکز فعال تولیدی و خدماتی منحصر به فردی را دارد از این رو در انجام کارهای خیر نیز پیشتاز هستند.

 

همت و اراده مردم این دیار به گونه ای رقم خورده که زمینه آزادی چندین نفر را فراهم کرده اند و باز هم آمادگی این خدمت رسانی در وجود آنان نهفته است.

 

مردم شهرستان برخوار از توابع استان اصفهان همزمان با ماه مبارک رمضان 16 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

 

 

کمک ها به 20 میلیارد ریال می رسد

فرماندار برخوار با اشاره به اینکه جشن گلریزان در نیمه ماه مبارک رمضان گفت: این اقدام خیر از میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک هم ادامه دارد.

 

«محمد قربانی» افزود: مساعدت و همکاری خیرین در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ۲۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: یک دهه برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تمرکز بر یک مجمع برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان در این شهرستان صورت گرفته که توانسته میزان مشارکت را افزایش دهد.

 

 

اشتغال مددجویان زندان

رئیس دادگستری برخوار  با اشاره به حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرائم غیرعمد گفت: این اقدام در در تامین معیشت خانواده های زندانیان و پرداخت بدهی موثر است.

 

سید «عبدالله موسوی پور» اشتغال و حرفه آموزی این افراد را عاملی برای فعالیت پس از دوران حبس دانست و افزود: آنان بعد از این دوران دیگر به دلیل اشتغال دچار بزه نخواهند شد.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و نیازهای خانواده زندانیان، گفت: انجمن حمایت از زندانیان در این شهرستان امسال راه اندازی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1169992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha