ششمین دوره جشنواره ملی  فانوس در  ایلام برگزار می شود/ آخرین مهلت ارسال اثر  ۳۱ تیرماه است

امید زاده با بیان اینکه در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می شود، گفت: آخرین مهلت ارسال اثر و شرکت در جشنواره ۳۱ تیرماه سال جاری است.

معاون هنری و  امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام، صبح امروز(۷ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در دو مرحله استانی و کشوری، اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

 

سرهنگ« عبدالنبی امیدی زاده» ابراز کرد: ششمین جشنواره ملی فانوس، در بخش هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش نامه و در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیل‌بوردريال مجسمه‌سازی و خوش‌نویسی نستعلیق برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود.

 

دبیر جشنواره ملی فانوس در استان ایلام، تصریح کرد: همچنین علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش رادیویی در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش آزاد در رشته‌های متن نمایشنامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیل‌بورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

سرهنگ امیدی زاده با بیان این‌که مرحله استانی این جشنواره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره ویژه تولیدات هنری و سینمایی ادارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها است.

 

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ۳۱ تیرماه سال جاری است، ابراز کرد:مرحله استانی جشنواره این جشنواره مردادماه سال جاری و جشنواره ملی آبان‌ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود و در مرحله استانی به برگزیده هر بخش تندیس و لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

دبیر جشنواره ملی فانوس در استان ایلام با اشاره به اینکه آثار برگزیده از سوی دبیرخانه جشنواره استانی جهت شرکت در جشنواره ملی ارسال می‌ شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را به آدرس ایلام، بلوار حاج سید احمد خمینی، نبش میدان دفاع مقدس کدپستی۶۹۳۱۱۹۶۳۱۹ صندوق پستی ۴۹۴-۶۹۳۱۵ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های۰۸۴۳۲۲۲۰۴۹۴- ۰۸۴۳۲۲۲۴۲۴۰ تماس حاصل کنند.

 

وی تصریح کرد: موضوع تمامی آثار بایستی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل  نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و  مدافعان حرم و وطن  و مجاهدان و مقاومت اسلامی باشد.

 

امیدی زاده در پایان با دعوت از همه هنرمندان رشته های مختلف هنری برای شرکت و ارسال اثر به این جشنواره خاطرنشان کرد:آثار ارسالی حتماً باید از تولیدات هنری در سال 1400 باشد.

 

 

کد خبر 1170001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha