روز قدس روز بازخوانی جنایات رژیم صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین است

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای در خصوص روز قدس آورده است: روز قدس هر سال به عنوان روزی که پرونده جنایت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعرّض به مسجدالاقصی مورد بازخوانی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص روز قدس آمده است، در گذر آخرین ایّام مبارک ماه صیام به آدینه ای رسیده ایم که روز جهانی قدس نام دارد؛ «قدس» سوّمین حرم شریف جهان اسلام و یکی از شهرهای مقدّس جهان، واقع در سرزمین فلسطین است که مهد سه دین آسمانی یهودیت، مسیحیت و اسلام بوده و فلسطین در جایگاه ادیان آسمانی، محل ظهور پیامبران الهی، اولین قبله مسلمانان و محلّ عروج پیامبر(ص) است.



این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران، یک منطق و نگاه دینی، انسانی و حقوق بشری به موضوع فلسطین و مساله حمایت از مردم مظلوم آن دارد و این موضع ثابت و همیشگی است.

 

سپاه همدان در این بیانیه یادآور شد: پیام مقتدرانه و کوتاه معمارکبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ و بحبوحه حوادث انقلاب، پیام ظلم‌ستیزی و مبارزه انقلاب اسلامی با ستم در تمام نقاط دور و نزدیک بود و مستکبران جهان باید می‌دانستند که از این پس، آسایش نخواهند داشت و اینگونه است که با گذشت ۴۳ سال از آن پیام که به نماد مبارزه و احساس تنفّر جهانی از جنایت علیه مسلمانان فلسطین مبدّل شده، هر سال با آغاز ماه مبارک رمضان لرزه بر اندام صهیونیست‌ِ کودک‌کش می‌افتد.

 

در این بیانیه سربازان حریم ولایت در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کردند: با اقتدا به شهدای جبهه مقاومت، یقین داریم خیزش‌های اخیر و تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی، نشأت گرفته از پیام متعالی روز قدس است که پس از گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین می توان آن را نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملّت فلسطین علیه رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی دانست و این تحوّلات و تحرّکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

 

در ادامه متن این بیانیه آمده است: روز قدس روزی است که پس از گذران تلخی ۲ سال اپیدمی کرونا، با حضور سبز و ریشه دار مسئولان و مردم روزه دار در میادین شهر و استان‌های میهن یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری را معنا می‌ بخشد.

 

سپاه همدان از اصحاب رسانه و فرهیختگان مجازیِ دارالمجاهدین خواست با لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای(مدظلّه العالی) مبنی بر جهاد تبیین و سربازی در سنگر مجازی، پوشش خبری چشمگیری از حضور امّت بیدار را به تصویر کشیده و در روشنگری های واقع بینانه ای در این امر سرنوشت ساز سهیم باشند.

 

این بیانیه می افزاید: حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان و زورگویان یکی از اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی است: «کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا» و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، انشاءالله تعالی.

 

کد خبر 1170005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha