دادگستری فارس امنیت سرمایه گذاری در استان را دنبال کند

عزیزی گفت: از دادگستری استان فارس انتظار داریم، امنیت سرمایه گذاری را به عنوان محوری ترین وظیفه دستگاه قضا دنبال کند و استاندار فارس برای پیشرفت استان، عملکرد مدیران فارس را ارزیابی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در نشست هم اندیشی اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به اینکه فارس در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، گفت: فارس در جذب سرمایه گذار موفق نبوده و برای رسیدن استان به جایگاه خود باید تلاش بیشتری شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم برخورداری از آزادراه، بزرگراه مناسب، شبکه ریلی مناسب، آب مورد نیاز صنعت، عدم تبدیل فارس به چهاراه ریلی جنوب کشور و ... موضوعاتی است که فارس هنوز به آنها نرسیده است.

وی اضافه کرد: تکیه بیش از حد به منابع دولتی عامل بسیاری از این مشکلات است و حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران تنها راه نجات فارس از این وضعیت است.

عزیزی با اشاره به فرار سرمایه دار و سرمایه گذار و بخش خصوصی از فارس عنوان کرد: برخی از فعالان بخش خصوصی از استان مهاجرت کرده و بزرگ ترین فعالیت های اقتصادی را در استان های دیگری دنبال می کنند.

وی افزود: از دادگستری استان فارس انتظار داریم، امنیت سرمایه گذاری را به عنوان محوری ترین وظیفه دستگاه قضا دنبال کند و استاندار فارس برای پیشرفت استان، عملکرد مدیران فارس را ارزیابی کند زیرا با مدیران ضعیف و بی رمق نمی توان استان فارس را اداره کرد و برخی انتصاب ها جای بررسی دارد.

عزیزی تصریح کرد: راه انتقادهای دلسوزانه نباید بسته شود و در طول مجلس یازدهم برای هر یک از موضوعات کلان استان بیش از 15جلسه با وزرا و مدیران ملی برگزار کردیم اما این موضوعات در استان معطل مانده و به مشکل برخورده است.

کد خبر 1170010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha