چاپ سالانه ۱۰ هزار قرآن رنگی از سوی نشر اکرام

بوستان شیرین گفت: سالانه حدود ۱۰ هزار چاپ قرآن رنگ بندی با ترجمه استاد انصاریان داریم.

«محمد بوستان شیرین»، مسئول انتشارات سه نقطه (نشر اکرام) در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: ما در انتشارات سه نقطه یک سری کتاب در حوزه مذهبی مانند قرآن سه رنگ، قرآن جیبی و قرآن رفعی و تعدادی هم در زمینه آموزش نماز و آموزش قرآن منتشر کردیم.

 

وی اظهار کرد: همچنین در زمینه کتاب های عمومی هم کتاب هایی مانند جهاد با نفس و منتهی الاعمال چاپ کریدم.

 

بوستان شیرین در ادامه افزود: البته کتاب هایی مختص نشر آیه است که فقط تخصصی حفظ قرآن کریم می باشد و همچنین کتاب هایی برای کودکان در حوزه آموزش قرآن روانخوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم انتشار یافته است.

 

وی اظهار کرد: در سال 93 کشور مالزی کتاب هایی با رنگ بندی های مختلف منتشر کرده بود که دارای جذابیت ظاهری برای کودکان و نوجوانان بود لذا ما نیز این کار را برای نخستین بار در سال 93 انجام دادیم و قرآن های رنگ بندی شده چاپ کردیم ولی ما رنگ ها را ارتقا دادیم، یعنی جز به جز قرآن کریم را با رنگ های مختلف که شامل 30  جزء بود چاپ کردیم.

 

وی با بیان اینکه میزان چاپ ما در دو سال اخیر به دلیل بحران کرونا کاهش یافته بود، بیان کرد: ما از لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی روبرو شدیم ولی با این وجود فعالیت های چاپی خود را انجام می دادیم.

 

وی اظهار کرد: سالانه حدود 10 هزار چاپ قرآن رنگ بندی با ترجمه استاد انصاریان داریم.

 

 

کد خبر 1170021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha