برپایی غرفه های نمایشگاهی قرآن در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موثر است

حسینی با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: برپایی غرفه های نمایشگاهی قرآن در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موثر است.

« زهرا حسینی» با حضور در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآنی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  برپایی غرفه های نمایشگاهی قرآن در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موثر است.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: فرهنگ دینی و ایمانی در قالب برنامه ریزی برنامه های هدفمند و مستمر فرهنگی رشد و تسری پیدا می کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت غنی سازی فرهنگ دینی بیان کرد: برپایی ۳۰ غرفه در قالب نمایشگاه قرآنی استان البرز می تواند زمینه جلب نظر عموم اقشار شهروندان البرزی را در ماه مبارک رمضان فراهم کند و بازدیدکنندگان می توانند از این فرصت فرهنگی بهره مند شوند.

 

وی ادامه داد: ذیل نمایشگاه قرآنی استان البرز، نمایش های خیابانی و آیینی، نشست و کارگاه های آموزشی خوش نویسی، هنرهای تجسمی، اکران سینما سیار را در نظر گرفته ایم.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های فرهنگی موضوع عفاف و حجاب است که این مهم با توجه به ظرفیت نمایشگاه با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخته شده است.

 

کد خبر 1170046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha