برگزاری راهپیمای روز قدس در ۶۰ نقطه یزد/ روز قدس بزرگترین نهی از منکر خارجی امام بود

حجت الاسلام متوسل با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در یزد گفت: این مراسم در بیش از ۶۰ نقطه از استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمدحسین متوسل مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: اعلام روز جهانی قدس یکی از بزرگترین نهی از منکر بین المللی و جهانی بود .

 

وی افزود: بزرگترین امر به معروفش امام ( ره)، تاسیس حاکمیت دینی به نام جمهوری اسلامی بود که پس بیش از 1400 سال یک معروفی درست کرد .

 

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: بزرگترین نهی از منکر در داخل ایشان نیز حذف طاغوت و رژیم پهلوی و بزرگترین نهی از منکر خارجی نیز اعلام روز جهانی قدس و مبارزه با رژیم صهیونیستی بود.

 

وی افزود: امروز نیز ما این روز را به عنوان ادامه راه نهی از منکر امام ره در مبارزه با طاغوت ادامه می دهیم.

 

حجت الاسلام متوسل با اشاره به برنامه های روز جهانی قدس گفت: این برنامه ها در سه بخش پیش و حین و پس از مراسم است که پیش از مراسم تصمیم گیری در خصوص برگزاری حضوری این برنامه و مشخص شدن کمیته های بزرگداشت این روز بود که در استان و شهرستان ها صورت گرفت.

 

وی گفت: کمیته روحانیت ۱۴ مصوبه داشت که توانمندسازی مبلغین و امامان جماعت، هماهنگ کردن امامان جمعه جهت دعوت از مردم، پخش سرود حماسی مربوط به قدس در روز جمعه، تاکید بر فضاسازی مساجد به این مناسبت از جمله این مصوبات بود.

 

متوسل بیان کرد: ما در استان تعداد نه کمیته تشکیل شد که فرهنگی هنری و فضای مجازی ، فضاسازی و تبلیغات، امنیتی و پشتیبانی، بسیج و نیروهای مسلح، اطلاع رسانی، مساجد و تشکل های دینی، دانشگاهیان، دانش آموزی و تشکل های مردمی به عنوان این کمیته ها است.

 

وی افزود: بیش از ۶۰ نقطه استان راهپیمایی این روز برگزار می شود.

 

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: راهپیمایی در مرکز استان ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید بهشتی آغاز می شود و به سمت میدان امیر چخماق حرکت صورت می گیرد و مسجد ملااسماعیل ختم می شود.

 

متوسل ادامه داد:  اجرای گروه های سرود، سخنرانی قبل از خطبه ها و پس از آن نیز برگزاری نماز جمعه به عنوان برنامه های این روز در استان یزد است.

 

وی گفت: سخنران این مراسم نیز استاندار یزد است

کد خبر 1170057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha