کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت‌های قرآنی مطلوبی انجام داده‌اند

قربانی با بیان اینکه بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اقدامات خوبی در عرصه قرآنی انجام داده‌اند، گفت: در صورت حمایت مسئولان دستگاه های مربوطه، شاهد انقلاب بزرگی در حوزه فعالیت‌های قرآنی مساجد خواهیم بود.

«رحیم قربانی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تبدیل شدن مساجد به پایگاه های قرآنی و ارتباط میان این پایگاه ها مطالبه رهبری معظم از جامعه قرآنی است، اظهار کرد: معظم له همه ساله در جریان دیدار با جامعه قرآنی، برنامه یک ساله قرآنیان را مشخص می کنند و امید است همه دستگاه ها و نهادها و جامعه قرآنی برنامه های سالیانه خود را بر اساس قرمایشات معظم له پیگری و اجرا کنند.

 

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران افزود: الحمدالله بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد کارهای خوبی در زمینه قرآنی انجام داده اند ولی برای پیگری مطالبه رهبری درباره تبدیل شدن مساجد به پایگاه های قرآنی و ارتباط میان آنان، باید کارهای بیشتری انجام دهند. در واقع انتظاری که از کانون های فرهنگی هنری مساجد و ستاد فهما می رود، بسیار بیشتر از این است.

 

وی ادامه داد: الحمدالله بسیج در عرصه ها و حوزه های مختلف نشان داده است که هر جا ورود کرده، منشا کارها و خدمات بزرگی بوده است که در زمینه عملی شدن مطالبه مقام معظم رهبری به پایگاه های قرآنی نیز قطعا نقش مهمی دارند.

 

قربانی خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج مساجد تهران طی مدتی که از مطالبه حکیمانه و درست مقام معظم رهبری می گذرد، کارهای خوبی در سطح این استان انجام داده اند که در صورت حمایت مسئولان دستگاه های مربوطه، شاهد انقلاب بزرگی در این زمینه خواهیم بود.

کد خبر 1170084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha