سپاه پاسداران پشتیبان و در کنار تولیدکنندگان است

ملک شاهکوهی گفت: در این جنگ اقتصادی یک تولید کننده افسران خط مقدم هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبان و در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع الاول استان گفت: تشکیل قرارگاه با دستور رهبر فرزانه انقلاب و ابلاغ سرلشکر سلامی شکل گرفته و حضور امروز ما بر اساس رسالتی است که بر دوش ما نهاده شده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: با توجه به تبیین شعار سال از سوی امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال جدید تمرکز قرارگاه بر تولید اشتغال آفرین خواهد بود تا منویات امام جامعه محقق شود.

 

وی ادامه داد: با همدلی و وحدتی که بین دستگاه های اجرایی استان در قالب این قرارگاه شکل گرفت هر گره ای در کار وجود داشته باشد به راحتی رفع خواهد شد.

 

ملک شاهکوهی اظهارداشت: ما معتقدیم در این جنگ اقتصادی یک تولید کننده افسران خط مقدم هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبان و در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.

 

وی گفت: باید همین ابتدای سال معایب و نقاط ضعف سال گذشته را احصا کنیم و نگذاریم برای سال جدید مشکلاتی که قبلا وجود داشته تکرار شود.

 

 

 

کد خبر 1170106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha