حال ۳۱ بیمار کرونایی در گیلان وخیم است

مهرابیان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند گفت: حال ۳۱ بیمار کرونایی در گیلان وخیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فردین مهرابیان» امروز( چهارشنبه، ۷ اردیبهشت ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه همچنان شاهد بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی هستیم.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری شدند گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گیلان امروز به ۱۷۱ بیمار رسید.

 

مهرابیان با اشاره به ۳۱ بیمار بدحال در بیمارستان‌های گیلان افزود: برای رهایی از کرونا توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی جدی است.

 

وی با اشاره به بستری هفت بیمار جدید در بخش آی سی یوی بیمارستان‌های گیلان افزود: در حال حاضر ۴۱ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: بیش از ۴۷۲ پایگاه واکسیناسیون امروز در گیلان فعال است و مردم باید برای پیشگیری از سویه‌های جدید، واکسیناسیون را جدی بگیرند.

کد خبر 1170110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha