مصوبات شوراهای اسلامی برای همه اعضا لازم الاجراست

فرماندار بجنورد تأکید کرد: شوراها و دهیاران اگر قرار است موضوعی تصویب شود ابتدای کار بحث و گفتمان ها صورت گیرد و چکش‌کاری های لازم انجام شود و زمانی که تصمیمی مصوب شد، دیگر کسی حق ندارد خلاف آن مصوبه حرف و سخنی بگوید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدباقر باقرپور» فرماندار شهرستان بجنورد صبح امروز چهارشنبه (هفتم اردیبهشت ماه) در همایش روز ملی شوراها گفت: شورای اسلامی شهر و روستاهاف نهادی است که می تواند بهترین خدمت را به مردم بدهند.

 

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اینکه هر خدمتی که از دست شما برای رفع مشکلات مردم برمی آید یک نعمت الهی است که باید قدر آن را بدانید، اظهارکرد: البته شما باید به عنوان رابطان بین مردم و دولتمردان، اعتمادی که مردم نسبت به دولت سابق از دست داده اند را برگردانید و مردم را امیدوار کنید.

 

باقرپور با بیان اینکه شما اگر حتی پاسخ درستی از مسئولان دریافت نکردید نباید آن را به عامه مردم انتقال دهید، افزود: باید در این شرایط حساس، همه مشکلات و تنگناها را درک کرد و به دولت فرصت داد با بر اساس زمانبندی مشخص و توانایی های موجود، مشکلات حل شود.

 

فرماندار بجنورد همچنین تأکید کرد: شوراها و دهیاران اگر قرار است موضوعی تصویب شود ابتدای کار بحث و گفتمان ها صورت گیرد و چکش‌کاری های لازم انجام شود و زمانی که تصمیمی مصوب شد، دیگر کسی حق ندارد خلاف آن مصوبه حرف و سخنی بگوید.

 

این همایش که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شده بود با تقدیر از پنج عضو شورای اسلامی شهر و روستای فعال و برتر استانی پایان یافت.

 

 

کد خبر 1170116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha