عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی است

سردار سالاری گفت: امروز عمل به شعار سال و تلاش برای تحقق آن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « اباذر سالاری » در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر، با بیان اینکه امروز بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه شاخ و برگ‌هایی دارد که در تمام عرصه‌ها گسترده شده است، اظهار کرد: یکی از این عرصه‌های مبارک حوزه کارگران و کارخانه‌جات است که بسیج این قشر همواره حمایت‌هایی را از اقشار محروم جامعه در حد توان خود داشته است.

 

وی با ذکر این نکته که تاکنون با زحمات مجموعه بسیج کارگران 12 مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه در استان هرمزگان اجرایی شده است، افزود: برنامه‌هایی از قبیل کمک به امر ازدواج آسان جوانان و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در رأس و صدر کار بوده است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: استان هرمزگان در سال‌های گذشته دچار سیل و زلزله بوده است و در این راستا هم با توجه به حجم بالای تخریب‌های منازل مردم همواره بسیج کارگران و کارخانه‌جات استان پای کار بوده‌ است و همواره بخشی از حمایت‌ها برای آسیب‌دیدگان از سوی شرکت‌ها و صنایع جذب شده است.

 

سالاری تأکید‌ کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری سال 1401 تحت عنوان سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌‌آفرین نام‌گذاری شده است، از این رو یکی از عرصه‌هایی که این شعار متوجه آن‌هاست عرصه کار و تلاش و کارخانه‌جات است لذا لازم است عملکرد کارخانه‌جات برای تحقق شعار سال تنظیم شود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: امروز عمل به شعار سال و تلاش برای تحقق آن یک تکلیف شرعی است و برای تحقق آن باید تلاش و نقش‌آفرینی کنیم تا این امر مهم محقق شود و موجبات رفع دغدغه‌های مردم و رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

 

گفتنی است؛ در این آیین از کارفرمایان، کارگران، مدیران و فرماندهان بسیج عرصه کار و تلاش هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

کد خبر 1170142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha