مسیرهای راهپیمایی روز قدس اعلام شد

خبرگزاری شبستان:حجت‌الاسلام حیات‌الغیب، مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان را اعلام کرد و گفت: این مراسم در ۱۱ شهرستان لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید لطف‌الله حیات‌الغیب»، امروز(7اردیبهشت) با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس، گفت: در خرم آباد راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ از میدان شهدا آغاز و راهپیمایی کنندگان با حرکت به سمت میدان شهدا، به سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر تجمع می کنند.

 

وی سخنران این مراسم در خرم آباد را سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد و گفت: در دیگر شهرستان ها ائمه جمعه سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس هستند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه در بروجرد راهپیمایی روز قدس ت ۱۱ با حرکت در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه برگزار می شود، عنوان کرد: در دورود نیز این مراسم عت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسیر میدان امام حسین(ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

وی مسیر راهپیمایی در شهرستان ازنا نیز را از میدان شهید صادقی، خیابان امام(ره) به سمت مصلی و در الیگودرز نیز از میدان آزادی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان امام(ره) به سمت مصلی اعلام کرد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب گفت: در کوهدشت راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین انجام می شود.

 

وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در شهرستان رومشکان نیز این مراسم ساعت ۱۲ آغاز از مسجد امیرالمومنین به سمت مصلی برگزار می شود.

کد خبر 1170184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha