رشد هشت درصدی استان فارس با ورود بخش خصوصی محقق می شود

ایمانیه گفت: حضور بخش خصوصی موجب تحقق در رشد استان فارس می شود و عزم دولت در رفع موانع تولید جدی است و تحقق رشد هشت درصدی استان فارس به ورود بخش خصوصی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان دادگستری استان فارس گفت: حضور بخش خصوصی موجب تحقق در رشد استان فارس می شود و عزم دولت در رفع موانع تولید جدی است و تحقق رشد هشت درصدی استان فارس به ورود بخش خصوصی نیاز دارد.

استاندار فارس افزود: دولت طی 6 ماه گذشته در حوزه اقتصادی تلاش های فراوانی به عنوان عمل به وظیفه شرعی خود انجام داده است و با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر هفته جلسه شورای سرمایه گذاری و کارگروه رفع موانع تولید در استانداری فارس برگزار می شود.

وی از ایجاد پنجره واحد در بخش های مختلف فارس خبر داد و بیان کرد: پنجره واحد متمرکز در شهرک های صنعتی استان فارس برای تسهیل امور بخش خصوصی و صنعتگران ایجاد می شود و برای ایجاد این پنجره در برخی شهرستان های استان نیز تلاش می شود.

 ایمانیه ادامه داد: حمایت از راه اندازی کارخانجات تعطیل استان از اولویت های فارس است و تا ۱۵ اردیبهشت جاری نیز اداره کل صمت و شرکت شهرک های صنعتی فارس، فهرست صنایع نیمه تمام یا تعطیل شده اند را با هدف فراخوان عمومی برای سرمایه گذاری اعلام می کنند.

وی تصریح کرد: تلاش دستگاه های اجرایی فارس موجب رقم خوردن بزرگترین جهش در صنعت استان خواهد شد و چهار هزار هکتار گلخانه جدید نیز برای بهبود وضعیت کشاورزی فارس توسط قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)» ایجاد خواهد شد.

استاندار فارس تاکید کرد: استفاده موثر از ظرفیت بخش گردشگری فارس، رایزنی با وزرای مرتبط برای راه اندازی کارخانه های نیمه تعطیل فارس مانند کارخانه کاغذ سازی «زاگرس»، ایجاد کارگروه حمایت از امنیت سرمایه گذاری در استانداری فارس با حضور دستگاه های امنیتی و ... از اقدامات مطلوبی است که در فارس به انجام می رسد.

وی اعلام کرد: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مجموعه ۳۰۰ هکتاری شهرک دارویی در بخش بیضا و سرمایه گذاری در بخش گیاهان دارویی استان به انجام می رسد و یکی از فازهای بیمارستان سرطان نیز تکمیل خواهد شد.

کد خبر 1170186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha