برای بروز استعدادهای کودکان خود به نمایشگاه قرآن بروید

مجموعه خلاقشو در بخش کودکان و نوجوانان نمایشگاه قرآن کریم تلاش کرده فضایی را با عطر قرآنی برای بروز خلاقیت کودکان فراهم‌ کند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، یکی از بخش‌های‌جذاب بخش کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم غرفه خلاقشو است.
 
هدف تیم خلاقشو پرکردن خیلی از چاله‌های نظام آموزشی است که هرساله خیلی‌ها داخل این چاله‌ها می‌افتند و دیگر نمی‌توانند از آن بیرون بیایند و مسیر زندگیشون کاملا عوض میشه و متاسفانه اتفاقات خوبی که می‌تونستن تجربه کنن رو تجربه نمی‌کنند.
 
عوض کردن مسیری که سالیان ساله همه دارن ازش پیروی می‌کنن کار یک شب یا دو شب نیست، ولی این مجموعه تلاش دارد با به کارگیری خلاقیت در یادگیری، بتواند قدم‌های کوچیکی در تغییر روش آموزشی حاکم بر کشور داشته و به کمک خدا در دراز‌مدت این قدم‌های کوچک را به قلّه‌ی اهداف برساند.
 
با وجود این اهداف این مجموعه در بخشی از غرفه حسینیه ارشاد که مشغول به کارهای مختلفی در ‌حوزه قرآن و عترت هستند قرار گرفته و سعی می‌کند زمینه بروز خلاقیت کودکان را محور موضوع قرآن فراهم‌ کند.
 
این غرفه در ابتدا با بادکنک‌های رنگی کودکان را جذب و تشویق به کار می‌کند و سپس با ابزارهای هنری همچون، نقاشی، ارگامی، کاردستی و ... تلاش می‌کند ذهن‌ کودکان را برای خلق یک اثر درگیر کند.
کد خبر 1170253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha