قطار فرهنگی کردستان را باید با وحدت به سرمنزل مقصود برسانیم

فلاحی گفت: با وحدت و همدلی باید بتوانیم قطار فرهنگی استان را به سرمنزل مقصود برسانیم و در راه اعتلای فرهنگی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عیسی فلاحی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان چهارشنبه شب هفتم اردیبهشت ماه در نشست صمیمی فعالان فرهنگی و رسانه‌ای اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست بیان برنامه‌های فرهنگی با رویکرد جدید است که دیگر شاهد تک قطبی بودن برنامه‌های فرهنگی و هنری دذر استان نباشیم و به همه حوزه‌ها به صورت مساوات و عادلانه نگاه خواهد شد.

 

فلاحی یادآور شد: اعتبارات به طور یکسان در همه حوزه‌ها تزریق می‌شود و  تاکنون نشست هایی مطلوبی با اهالی فرهنگ و هنر استان برگزار شده است. 

 

وی افزود: با وحدت و همدلی باید بتوانیم قطار فرهنگی استان را به سرمنزل مقصود برسانیم و در راه اعتلای فرهنگی گام برداریم.

 

فلاحی یادآور شد: کردستان به عنوان استان فرهنگی شناخته شده و باید اقدامات فرهنگی در شان مردم این استان باشد.

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: سنندج شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران است که گام‌های مستحکمی برای دستیابی به این جایگاه توسط هنرمندان و فعالان فرهنگی برداشته شده است.

 

در این نشست که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، جمعی از هنرمندان، نویسندگان و فعالان فرهنگی و عرصه رسانه به ارائه مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

کد خبر 1170291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha