مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

انصاری مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد و دیگر مراکز شهرستان ‌های استان چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.

«موسی انصاری» در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: امسال روز جهانی قدس بعد از ۲ سال وقفه به سبب شیوع کرونا برگزاری می شود و می طلبد راهپیمایی با حضور حماسی مردم به طور شایسته برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: هرسال جنایات رژیم صهیونیستی دوچندان می شود و امسال نیز از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان جنایات خود را تشدید کردند و منجر به شهادت مردم بی دفاع فلسطین شده است.

 

انصاری تبیین ماهیت استکباری رژیم صهیونیستی را از مهمترین رویکردهای محوری برنامه های روز جهانی قدس برشمرد و افزود: جنایات رژیم صهیونیستی مختص قدس نیست و جنایات بسیاری در منطقه انجام می دهد از همین رو باید ماهیت این رژیم را از طریق شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و فضای عمومی جامعه برملا کنیم.

 

وی، برگزاری نشست های تبیینی در دانشگاه ها، پاتوق های و سرودهای خیابانی، استفاده از شبکه شاد دانش آموزی و بارگذاری محتوای روز قدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقه نقاشی، طراحی پوستر و اجرای برنامه در صداوسیما را از دیگر برنامه های روز جهانی قدس عنوان کرد و گفت: امسال بیشتر رویکرد برنامه ها، تبیینی و اقناع سازی است.

 

انصاری افزود: راهپیمایی روز قدس در مرکز استان ۹ اردیبهشت ساعت ۱۱ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان امامزادگان دوخاتون آغاز می شود و پس از عبور از چهارراه ولی عصر، چهارراه فردوسی و چهارراه بوعلی به مصلی امام خمینی (ره) ختم می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ویژه ‌برنامه بزرگداشت روز قدس با سخنرانی حجت ‌الاسلام «غلامحسین تسخیری»، نماینده ولی‌فقیه در سپاه دوکوهه قبل از خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

 

انصاری گفت: مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز دیگر شهرستان ‌های استان چهارمحال و بختیاری به شرح زیر اعلام می‌شود:

 

اردل: سه راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

 

بروجن: میدان شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه

 

بن: سه راه نماز به سمت مسجد جامع

 

خانمیرزا: میدان امام حسین (ع) شهر آلونی به سمت مسجد امام صادق (ع)

 

سامان: حسینیه صاحب الزمان (عج) به سمت مسجد جامع

 

فارسان: میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نماز جمعه

 

کیار: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شلمزار به سمت مسجد امام حسین (ع)

 

کوهرنگ: سه راهی فرمانداری به سمت مصلی نمازجمعه

 

لردگان: میدان بسیج به سمت مصلی نمازجمعه

 

کد خبر 1170312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha