کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیوند با قرآن و مسجد فعالیت می کنند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه های قرآنی با هدف ترویج و رشد فرهنگ قرآنی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیوند با قرآن و مسجد فعالیت می کنند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی نمایشگاه قرآنی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نمایشگاه قرآن فرصت تأمل و تدبر در اهمیت جایگاه کلام مجید در تعالی و رشد جامعه است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود:  کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیوند با قرآن و مسجد فعالیت می کنند و این مهم در جریان شاخص های مختلف اجتماعی و فرهنگ نمود دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی نیروهای فعال مسجدی از راهنمایی و هدایت امام مسجد بیان کرد: امام مسجد که همان مدیر مسجد است در مسیر رشد و احیاء مسجد نیروهای نوجوان و جوان را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهند.

 

وی در خصوص حضور کودکان در نمایشگاه قرآن عنوان کرد: فراهم نمودن بستر حضور کودکان در عرصه مسجد به واسطه برپایی دوره های آموزشی، مهدهای قرآنی و اهداء هدایا با هدف ایجاد انگیره زمینه ایجاد علاقه آنان نسبت به نهاد مسجد است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: بسترسازی مناسب و هدفمند به منظور بهره مندی عموم مردم از نمایشگاه قرآنی در قالب غرفه معرفی خمس، زکات، خادمیان رضوی، شهداء و ایثارگران، نقاشی و خطاطی قرآنی از دیگر ظرفیت های نمایشگاه قرآنی در سال جاری است.

 

 

کد خبر 1170319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha