طبخ و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهر بن

طادی بنی گفت: همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همت خیرین و مردم نیکوکار و با همکاری اعضای کانون فرهنگی و هنری «غدیر» بین خانواده های نیازمند شهر بن توزیع شد.

«عادل طادی بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همت خیرین و مردم نیکوکار و با همکاری اعضای کانون فرهنگی و هنری «غدیر» بین خانواده های نیازمند شهر بن توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: این امر خداپسندانه و خیرخواهانه در ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ماه مبارک رمضان به همت خیرین و مردم نیکوکار و با همکاری اعضای کانون فرهنگی و هنری «غدیر» شهر بن انجام پذیرفت.

 

وی با بیان اینکه این بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی دوچندانی که زندگی اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده است عرصه ای برای تمرین بیشتر سخاوت و بخشش و احسان است، گفت: رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون فرهنگی هنری «غدیر» شهر بن پیرو فرامین رهبر انقلاب در حال اجرا است.

 

طادی بنی گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش مواسات، کانون‌ فرهنگی هنری «غدیر» شهر بن با همکاری خیرین به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده است.

 

وی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «غدیر» شهر بن در بحران شیوع ویروس کرونا نیز در خط مقدم خدمت ‌رسانی به مردم حضور داشته و دارد و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب ‌دیدگان کرونا و خانواده ‌های نیازمند، با کمک خیرین، هیئت امنا و اقشار مختلف مردم پیشتاز است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: کانون فرهنگی هنری «غدیر» در مناسبت های مختلف برنامه های متعددی را اجرا می کند که امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه ها بین مسجد و به ویژه نسل امروز ارتباط محکمی را ایجاد کنیم.

 

کد خبر 1170323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha