آمادگی مردم سرایان برای خلق حماسه حضور در روز جهانی قدس

اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سرایانی، ضمن اعلام آمادگي براي حضور پرشور و حماسي در راهپيمايي قدس، اين روز جهاني را ميعادگاه مسلمانان در حمايت از مظلوميت قدس شريف برشمردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سرایانی، ضمن اعلام آمادگي براي حضور پرشور و حماسي در راهپيمايي روز قدس، اين روز جهاني را ميعادگاه مسلمانان در حمايت از مظلوميت قدس شريف برشمردند.

 

مردم هميشه در صحنه شهرستان سرایان همزمان با سراسر ایران اسلامی، اين روز در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و باتوجه به توطئه هاي اخير اين رژيم اشغالگر در همراه کردن کشورهای عربی با سردمداري دولتمردان آمريكا، در اين راهپيمايي حماسي و وحدت آفرين، باشكوه هرچه تمام شركت خواهند كرد.

 


«حسین امیری هاشمی» یکی از اصناف بسیجی سرایانی روز قدس كه به ابتكار امام راحل معرفي شده است را نماد وحدت مسلمانان جهان عليه ظلم و استبداد معرفی کرد و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس را مانع تحقق نقشه های این رژیم اشغالگر و حامیانشان در صهیونیسم سازی بیشتر اراضی فلسطین می داند.

 


یکی از دانش آموزان که به قول خودش یک هفته است برای شرکت در این راهپیمایی سراسری به همراه گروه مجهز به تیرکمان خود لحظه شماری کرده تا حمایتش را از دانش آموزان و نوجوانان فلسطینی به نمایش بگذارد، گفت: در این راهپیمایی با تیرکمان به طرف صهیونیست‌ها، تیرهای مقاومت و حمایت از فلسطین را نشانه گیری خواهم کرد تا به آنان بگویم که ملت ایران حتی دانش آموزان در حمایت از آنان لحظه ای دریغ نخواهند کرد و آرامش را از رژیم غاصب قدس خواهند گرفت.

 


سرپرست آموزش و پرورش سرایان از آمادگی فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان سرایان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

 


«علیرضا عظیمی» روز جهانی قدس را روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر آمریکا و صهیونیسم در مقابل سیاست های تفرقه انگیز دانست و اظهار کرد: روز قدس شکوفه ای از تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری های سیاسی و جهان شمول حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین و پایه گذار مقاومت است.
  

 

وی حضور انسجام یافته فرهنگیان و دانش آموزان و سایر مردم همیشه سرافزار ایران اسلامی را نشان از مبارزه راستین خود در مقابل ظلم و اثبات این موضوع که به هر طریق، بار دیگر فریاد استکبارستیزی خود را از حلقوم عدالت خواه خویش به گوش جهانیان خواهند رساند، توصیف کرد.

 


حجت الاسلام «غلامرضا مرتضایی نیا» امام جمعه سرایان هم در گفتگو با خبرنگار شبستان با تاکید بر اینکه حضور گسترده ملت هاي مسلمان در دفاع از روز قدس، راهپيمايي اين روز را به روزي تاريخي و صحنه اي جهاني تبديل كرده است، گفت: روز قدس بهترين شكل حمايت از مظلوميت فلسطينيان در برابر تجاوزگري صهيونيست هاست.

 


وي با تاكيد بر اين كه حضور حماسي ملت‌هاي مسلمان در روز قدس، قوت قلبي براي مبارزان فلسطيني است، ادامه داد: ملت مسلمان ايران با حضور شجاعانه خود روح دوباره اي به مقاومت مي بخشند و اميد تازه اي براي قدس شريف مي آفرينند.

 


امام جمعه سرایان با بيان اين كه مسلمانان وظيفه دارند در راهپيمايي روز قدس حضور گسترده داشته باشند، گفت: راهپيمايي اين روز اتحاد مسلمانان را در برابر جنايت هاي رژيم غاصب صهيونيستي و آمريكاي جنايتكار افزايش مي دهد.

 


جمعی از هنرمندان، انجمن ها و کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نیز هم‌صدا با سایر مردم و ملت های آزاده در روز باشکوه قدس با دل هایی آکنده از امید رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب و همیشه منفور، با مشت هایی که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است اعلام آمادگی کردند.

 


حجت الاسلام «ابوالقاسم لطفی» مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان هم از آحاد ملت همیشه در صحنه و انقلابی سرایان دعوت کرد تا با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقاومت فلسطین و ندای رهبر فرزانه بیعت دوباره کنند.

 


وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را نماد ولایت مداری و حمایت از فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و ستمگری علیه ملتهای مظلوم و ستمدیده توصیف کرد.

 


مسئول اداره تبلیغات اسلامی سرایان گفت: راهپیمایی روز قدس در سرایان از محل میدان قدس شهر سرایان به طرف مسیر خیابان امام تا محل مصلی نماز جمعه سرایان برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: همزمان نیز مراسمات مشابه در شهرهای آیسک و سه قلعه و برخی از روستاهای تابعه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1170326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha