برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه استان خراسان جنوبی

حجت الاسلام ملایی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه روز قدس امسال با سال های دیگر فرق دارد، گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی و روستاهای بزرگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«اجمد ملایی» امروز (۸ اردیبهشت) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال پس از دو سال، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت روز قدس از حدود یکماه پیش تشکیل شد و همه فریضه های ممکن را مدنظر و آمادگی کامل داشت، افزود: راهپیمایی روز قدس در  ۳۰ نقطه استان و روستاهای بزرگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: برنامه های متعدد شامل تبلیغات محیطی، تولید و محتوا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اعزام مبلغ، برپایی نمایشگاه و نشست های بصیرتی به مناسبت روز جهانی قدس در سطح استان در حال انجام است.

 

حجت الاسلام ملایی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نسل کشی مسلمانان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند:«به نظرم امسال روز قدس با سالهای دیگر فرق دارد. فلسطینی‌ها، هم در ماه رمضان گذشته و هم ماه رمضان امسال دارند فداکاری‌های بزرگی از خودشان نشان می دهند، و رژیم صهیونیستی هم انصافاً منتهای رذالت و جنایت را دارد انجام میدهد؛ دیگر از این بیشتر و خبیثانه‌تر کمتر قابل تصوّر است. هر غلطی از دستشان بر می‌آید میکنند؛ آمریکا هم پشتیبانی میکند، اروپا هم پشتیبانی میکند... البتّه متأسّفانه دولتهای اسلامی در این زمینه خیلی کم میگذارند، خیلی بد عمل میکنند؛ خیلی بیشتر از این باید برای فلسطین تلاش کرد و کار کرد و حرف زد».

 

 

 

کد خبر 1170331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha