جوان گرایی و خودباوری برای حل مشکلات کشور لازم است/بیان خاطرات بسیجیان

سردار سرتیپ مقوا ساز، گفت: جوان گرایی، خودباوری و توجه به توصیه های دینی و قرآنی برای حل مشکلات کشورو تحقق خودکفایی در عرصه های مختلف لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «علی مقوا ساز» در نشست با فرماندهان پایگاه های بسیج و اعضای گردان امام حسین(ع) تیران  کرون با اشاره به موفقیت های و دستاوردهای نیروهای مسلح ایران اظهار داشت: تلاش های خوبی در توسعه تجهیزات نظامی و تقویت بنیه نیروهای مسلح در این چهار دهه صورت گرفته که دشمن جرات حمله به کشور را ندارد.

 

 جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: مرزهای کشور با بکارگیری نیروهای توانمند و تجهیزات منحصر به فرد که تنها در تعدادی محدودی از کشورها وجود دارد، مورد دفاع و امنیت کامل است.

 

وی ادامه داد: دستیابی به چنین وضعی حاکی از جوان گرایی، نگاه به توانایی داخلی و حرکت بر مسیر ارزش های بوده و اینگونه امکان پیشرفت و توسعه فراهم می شود.

 

سردار سرتیپ مقوا ساز با اشاره به برخی از چالش های داخلی کشور، تصریح کرد: جوان گرایی، خودباوری و توجه به توصیه های دینی و قرآنی برای حل مشکلات کشور و تحقق خودکفایی در عرصه های مختلف لازم است تا بتوانیم در عرصه های اقتصادی و تولیدی مثل خودرو به نقطه ایده آل برسیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه به دیگر کشورها برای حل مشکلات داخلی اشتباه بوده و مانع از رفع چالش و معضلات داخلی خواهد بود.

 

بیان خاطرات بسیجیان برای نسل های جدید

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به تلاش ها و رشادت های بسیجیان در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و اذعان داشت: خدمت به مردم مورد رضایت و توجه حضرت حق است و پتشتوانه ای برای زندگی دنیا و ‌آخرتی آنان به حساب می آید.

 

وی ادامه داد: نیروهای پایگاه های مقاومت در چهل سال گذشته خاطرات زیادی را داشته اند که بیان خاطرات بسیجیان برای نسل های جدید در جذب آنان و تربیت شخصیت های ویژه مثل سردار سلیمانی نقش دارد.

مقواساز جهاد تبیین را از مولفه های کشور بیان کرد و گفت: تاخیر در این مقوله به ضرر کشور بوده و باید مثل دوران دفاع مقدس با توان وهمت بالا و به موقع انجام شود.

کد خبر 1170372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha