هیچ ظلمی پایدار نیست / نفرت از رژیم صهیونیستی ابدی است

حجت الاسلام برقراری گفت:دشمنان اسلام می خواهند ملت فلسطین احساس تنهایی کنند اما ملت فلسطین نشان دادند که هیچ‌گاه ارتباط با رژیم صهیونیستی عادی نخواهد شد و نفرت از این رژیم ابدی است.

«حجت الاسلام محمدباقر برقراری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: روز قدس از یادگارهای امام راحل است که هدف امام از  نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس  شناساندن بیشتر غده سرطانی رژیم صهیونیستی به ملتهای مسلمان دنیا و آزادیخواهان جهان و عالم بداند که تصرف  سرزمین فلسطین به دست رژیم صهیونیستی یک تصرف غاصبانه است.

 

امام جمعه ملایر گفت:هیچ ظلمی پایدار نیست و روزی اراضی فلسطین توسط مسلمانان و آزاد مردان پس گرفته می شود و به دست فلسطینیان می رسد.

 

وی ادامه داد: طبق فرموده پیامبر خدا(ص)، اگر مسلمانی فریاد کمک خواهی مسلمان دیگری را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست پس اگر ما به فکر فلسطین نباشیم، مسلمان نیستیم و و مسلمانی ما این است که انزجار و نفرت خود را از نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام کنیم  .

 

وی حضور مردم بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی بصورت خودجوش در روز قدس و سر دادن شعار علیه رژیم غاصب صهیونیستی و محکوم کردن این رژیم و حمایت از فلسطین را از جمله نتایج نفس مسیحایی امام (ره)  دانست و تصریح کرد:  امسال  حضور  در راهپیمایی روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه  آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای منطقه و کشورهای عربی هستند تا از این طریق بتوانند ملت‌های مسلمان را سر جای خود بنشانند گفت:  آنها می‌خواهند ملت فلسطین احساس تنهایی کنند اما  ملت فلسطین و مسلمانان نشان دادند که هیچ‌گاه ارتباط با رژیم صهیونیستی عادی نخواهد شد و نفرت از این رژیم ابدی است.

 

برقراری اضافه کرد: امروز دشمنان دنبال این هستند در هر کشوری خیانتی و جنایتی می‌کنند  به بهانه حقوق بشر است و ما وقتی کارنامه  شوم دنیای غرب را می بینیم  پر از ظلم به بشر و پایمال کردن حقوق بشر دانست و سند بزرگ و تاریخی این ادعا، ظلم در حق فلسطینیان و تصرف سرزمین آنها توسط رژیم صهیونیستی است.

 

امام جمعه ملایر خطاب به مدعیان غربی حقوق بشر گفت: اگر داعیه دار حقوق بشر هستید دست از ظلم، جنایت، غصب و غارت بردارید و بین جنگ زدگان اوکراین و مظلومان فلسطین، یمن و سوریه تفاوتی قائل نشوید چرا ندای مظلومیت جنگ زدگان اوکراینی را سر می دهید اما نسبت به مظلومیت مردم سوریه، فلسطین و یمن سکوت کردید.

 

وی بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی امسال تاکید کرد و گفت:امیدواریم خداوند  به همه ملتهای مسلمان این توفیق و جرات را بدهد که در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند و امسال سال نابودی رژیم صهیونیستی و زلزله ای بزرگ بر پیکره این رژیم با بیداری و انزجار عمومی جهان اسلام باشد.

 

 

کد خبر 1170383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha