تحول بزرگی در حوزه مسکن محرومان شهرستان هلیلان روی داده است

در نشست مشترک فرماندار هلیلان، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل آموزش و پرورش استان بر تحول بزرگ در حوزه ساخت مسکن برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد هلیلان در سال های اخیر تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار شهرستان هلیلان، در این دیدار،  با اشاره به امکانات نامناسب تحصیلی در هلیلان و محرومیت های این منطقه  اظهار کرد: کمیته امداد و آموزش و پرورش می توانند نقش مهمی در محرومیت زدایی این منطقه و خصوصاً کمک به بهبود آموزش و تحصیل در این شهرستان داشته باشند.


« کوروش عیوضی»  با بیان اینکه دولت خدمت گزاری عزم خود را جزم کرده که با اجرای طرحهای گوناگون محرومیت های هلیلان به حداقل برسد، گفت: امیدواریم که همکاری دستگاههای مختلف خروج هلیلان را از بن بست و محرومیت به دنبال داشته باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: کمیته امداد در راستای برنامه های محرومیت زدایی توجه ویژه ای به شهرستان هلیلان دارد و در سال های گذشته خدمات ویژه و متنوعی در این شهرستان داشته است.

 

« رضا طاهری» تصریح کرد: از مهم ترین اقدامات این نهاد در هلیلان تامین مسکن مددجویان بوده که  ساخت بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی توسط کمیته امداد در سال های اخیر باعث شده نیاز این خانواده ها به حداقل برسد.

 

وی به ادامه برنامه های کمیته امداد در هلیلان اشاره کرد و گفت: به همان اندازه ای که دستگاه های دیگر در این زمینه همکاری کنند کمیته امداد نیز متناسب با این همکاری ها خدمت رسانی خواهد کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و آموزش و پرورش در دو سال گذشته تامین امکانات تحصیلی برای دانش آموزان را مورد توجه قرار داده و بخش مهمی از امکانات تحصیلی مجازی و لوازم هوشمند مورد نیاز این دانش آموزان را برطرف و تامین کردند.

 

«علی درویشی» با عنوان اینکه آموزش پرورش در خدمت رسانی فرهنگی و تحصیلی خود را از امداد جدا نمی داند، خاطرنشان کرد: اگر کمیته امداد نبود بسیاری ارز دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم استان و خصوصا هلیلان امکان تحصیل نداشتند و ما تلاش می کنیم همچنان در زمینه تقویت بنیه تحصیلی و آمادگی برای کنکور دانش آموزان مددجو با کمیته امداد همکاری بیشتر داشته باشیم.

کد خبر 1170392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha