لزوم بزرگداشت مطلوب چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در فارس

سردار کوشکی جهرمی گفت: از فتح خرمشهر می توان به عنوان نقطه کلیدی دفاع مقدس نام برد و چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد باید به بهترین شکل ممکن در استان فارس برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (پنج شنبه 8 اردیبهشت) در جلسه گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر در استان فارس گفت: از فتح خرمشهر می توان به عنوان نقطه کلیدی دفاع مقدس نام برد و چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد باید به بهترین شکل ممکن در استان فارس برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: فتح خرمشهر بر سایر رویدادهای دفاع مقدس تاثیر بسزایی گذاشته است و این رویداد ارزشمند باید با همدلی مردم و دستگاه ‌های مختلف استان از ارتش و سپاه و بسیج تا جهادسازندگی و ... گرامی داشته شود.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان فارس اضافه کرد: فارس در عملیات فتح خرمشهر، پیشتاز بود و رده‌ ها و یگان‌ های مختلف ارتش به ویژه تیپ «37 زرهی» شیراز و تیپ تکاوری «55 هوابرد»، لشکر «19 فجر» و تیپ «33 المهدی» و گردان ‌های سپاه و بسیج و جهاد سازندگی استان در این عملیات نقشی مطلوبی داشتند.

وی تاکید کرد: آزاد سازی خرمشهر در عملیات «بیت المقدس»، معادلات دنیا را به هم زد و به جهان استکبار نشان داد که رسیدند که ایران اسلامی شکست ناپذیر است.

سردار کوشکی جهرمی با قدردانی از رشادت های رزمندگان اسلام در این عملیات عنوان کرد: رشادت های این رزمندگان موجب شده است تا امروز شاهد برخورداری از امنیت در کشور باشیم.

خاطر نشان می شود، در این جلسه اعضای حاضر پیشنهادات و برنامه های پیش بینی شده خود در سالروز آزادسازی خرمشهر را ارائه کردند و مصوبات برگزاری بزرگداشت سوم خرداد نیز به تصویب رسید.

کد خبر 1170487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha