برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است

حجت‌الاسلام بیرم‌وند گفت: هر چه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر برگزار شود، به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است و پیام رساتری به رژیم غاصب صهیونیستی داده می‌شود که پایان و نتیجه غصب، تجاوز و آدم‌کشی، شکست خواهد بود.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه مسئله قدس از لحاظ دینی و مذهبی و همچنین در زمینه منطقه‌ای و جهانی برای مردم ما بسیار اهمیت دارد اظهار کرد: قدس سرزمین مسلمانان است و هرگز این سرزمین فراموش نمی‌شود و آوارگی یک ملت از یادمان نمی‌رود.

 

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک افزود: مردم مسلمان جهان همواره در این مسیر گام‌های استواری برمی‌دارند تا آن روزی که این سرزمین آزاد شود و فلسطينی‌ها به وطن خودشان بازگردند.

 

وی اذعان کرد: هر چه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر برگزار شود، به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است و پیام رساتری به رژیم غاصب صهیونیستی داده می‌شود که پایان و نتیجه غصب، تجاوز و آدم‌کشی، شکست خواهد بود و این رژیم هرگز پیروز نخواهد شد.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: امام خمینی (ره) هنگامی که مسئله‌ فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح کرد و رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی خواند، یک حقیقت بسیار بزرگ آشکار شد که به همین دلیل تأثیر روز جهانی قدس هر سال افزایش پیدا می‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: فلسطینی‌ها باید بدانند در این میدان تنها نیستند و ما تا آزادی تمام اراضی فلسطین، کنار مردم مظلوم این کشور و محور مقاومت خواهیم بود.

 

کد خبر 1170523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha