انسجام کشورهای اسلامی از آثار و پیامدهای روز قدس است

حجت‌الاسلام فاطمی گفت: بدون شک گرامیداشت روز جهانی قدس، پیامدها و آثار ارزشمندی برای جهان اسلام، کشورهای منطقه و مستضعفان عالم خواهد داشت که یکی از آن پیامدها، انسجام کشورهای اسلامی است.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه روز جهانی قدس یادگار گران‌سنگ امام خمینی (ره) است که از دشمن‌شناسی ایشان حکایت دا‌رد اظهار کرد: فتنه‌هایی که امروز در مسیر آزادی قدس شریف در کشورهای محور مقاومت ایجاد شده‌اند، درستی و انتخاب صحیح رهبر معظم انقلاب در هدف قرار دادن دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک افزود: بدون شک گرامیداشت روز جهانی قدس، پیامدها و آثار ارزشمندی برای جهان اسلام، کشورهای منطقه و مستضعفان عالم خواهد داشت که یکی از آن پیامدها، انسجام کشورهای اسلامی است.

 

وی اذعان کرد: تمامی حوادث و اتفاقات منطقه بر این گزینه تأکید دارند که فلسطین کماکان مسئله اصلی دنیای اسلام است و بر اساس همین واقعیت، مقام معظم رهبری همچنان رژیم صهیونیستی را مشکل اصلی منطقه دانسته و مسلمانان را از هرگونه غفلت از این دشمن و مشغول شدن به خود، بر حذر می‌دارند.

 

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: مجموعه‌های مسجد سیدالشهداء(ع) کوی فرهنگیان اندیمشک ضمن درود به روح پُر فتوح امام خمینی(ره)، شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم انقلاب، تأکید می‌کنند مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است.

 

وی خاطر نشان کرد: از آحاد مردم بصیر ولایتمدار شهید پرور شهرستان اندیمشک دعوت به عمل می‌آوریم تا همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده همگام با مردم روزه‌دار و خداجوی ايران اسلامی در راهپيمايی باشکوه روز قدس شرکت کنند و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل» سر داده تا با حضوری قدرتمند در این راهپيمايی، شاهد تضعيف آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي در جهان اسلام باشيم و دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطينی را به ارمغان آوريم.

 

کد خبر 1170525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha