روز قدس، دفاع از حقوق فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی گوشزد می کند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس، دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به‌ عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان گوشزد کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس، دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به‌ عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان گوشزد کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل به دو ویژگی مهم روز قدس اشاره کرد و گفت: نخستین ویژگی روز قدس این است که یادگار امام خمینی (ره) و آرمان انقلاب اسلامی است و ویژگی مهم دیگر، روز مبارزه با استکبار و دشمن ستیزی در سراسر جهان برای مقدمه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: علیرغم تلاش همه جانبه آمریکا و استکبار جهانی برای به فراموشی کشاندن موضوع فلسطین از طریق به انحراف کشانیدن اذهان عمومی، خارج کردن فلسطین از اولویت جهان اسلام با راه انداختن جنگ های نیابتی و پروژه اسلام هراسی، فلسطین بیش از پیش مورد توجه و اهتمام همه ملت های آزاده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل حضور در راهپیمایی روز قدس را خط بطلانی بر توطئه های استکبار جهانی و دشمنان اسلام دانست و افزود: این حضور، حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در مسأله فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه در برابر اشغالگران، ضرورت نخست جهان اسلام است.

 

حجت‌الاسلام مجیدی تبار تاکید کرد: مسلمانان همان طور که در ماه مبارک رمضان با روزه داری و خواندن قرآن و مناجات برای مقابله با دشمن درونی که شیطان بزرگ است تلاش کردند، باید برای مقابله با دشمنان بیرونی و مستکبران با هم متحد شده و امت واحده شوند تا بتوانند زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اراده خویش را برای همراهی مظلومان عالم، بار دیگر جلوه‌ای عینی خواهند بخشید، افزود: تشکل های دینی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل شامل جامعه مبلغان، ائمه جماعات و روحانیت، مداحان اهل بیت(ع)، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی و موسسات قرآنی شهرستان آران و بیدگل دوشادوش مردم در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند کرد.

کد خبر 1170562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha