به زودی شاهد گشایش بازارچه مرزی چنگوله خواهیم بود

بهرام نیا با بیان اینکه با عزم جهادی و دیپلماسی مجموعه استان به زودی شاهد گشایش بازارچه مرزی چنگوله خواهیم بود، گفت: راه اندازی بازارچه مرزی چنگوله موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در جریان بازدید از روند اجرایی بازارچه مرزی چنگوله، اظهار کرد: مرزبانی همکاری و تعامل  خوبی در ایجاد بازارچه مرزی هلاله شمال داشته‌اند و این تعامل و همکاری در زمینه راه‌اندازی بازارچه مرزی چنگوله نیز تداوم دارد.

 

«حسن بهرام نیا »گفت: با همکاری و تعاملی که بین اعضای تیم دیپلماسی استان وجود دارد، مقررشده است بر اساس دعوت نامه رسمی استاندار واسط عراق، نشستی در خصوص بازارچه مرزی چنگوله در استان واسط عراق برگزار شود.

 

وی با بیان پیش بینی می شود با توجه به نگاهی که طرف عراقی دارد و نگاه ویژه ای که ما برای احداث بازارچه مرزی چنگوله داریم، توافق لازم در این خصوص برای راه اندازی بازارچه مرزی چنگوله انجام شود.

 

استاندار یلام یادآور شد: امید است که با راه اندازی بازارچه مرزی حدود پنج هزار خانوار که در مناطق روستایی نزدیک به این بازارچه قرار دارند  با ایجاد اشتغال از طریق بازارچه مرزی چنگوله  در منطقه ماندگار و‌ موجب رونق اقتصادی منطقه شود.

 

وی گفت: امید است که این بازارچه نیز همانند بازارچه هلاله شمالی به بهره برداری برسد،  همانطور که به صورت جهادی در بازارچه مرزی هلاله شمالی نیز در حال آماده سازی است  و نیروهای ما در حوزه راه سازی وارد عمل شده اند با این عزم و دیپلماسی که مجموعه استان آغاز کرده است امید است که به زودی شاهد گشایش بازارچه مرزی در چنگوله باشیم.

 

کد خبر 1170566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha