استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای مردمی در حل مشکلات

فرماندار شهرستان ورامین بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای مردمی در حل مشکلات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه هم اندیشی استفاده از ظرفیت های مردمی بسیج در حل معضلات و مشکلات به ریاست  فرماندار شهرستان ورامین و با حضور سرگرد تاجیک فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه امام حسین ورامین و فرمانده های حوزه های بسیج شهرستان ورامین و معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان ورامین برگزار شد.


مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی در پیش برد اهداف دولت سیزدهم گفت : دولت سیزدهم دولتی است که با شعار دولت مردمی و ایران قوی برگزیده شده است که باید در حل معضلات و مشکلات موجود در جامعه از ظرفیت گروه های مردمی استفاده کرد و بسیج مردمی ترین نهاد نظام است که با ظرفیت های فراوان میتواند یار و یاور دولت در حل موضوعات مختلف باشد.


وی افزود: مسائل و  مشکلات فرهنگی ،اجتماعی ،امنیتی ،فساد اداری و شناخت گلوگاه های فساد خیز ،اقتصادی از موضوعاتی است که باید با هم افزایی و هم اندیشی با  بدنه مومن و انقلابی بسیج راه کارهایی عملی برای حل آنها پیدا کرد و با همکاری در صدد رفع آنها باشیم .


فرماندار ورامین با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی در حل مشکلات بیان داشت: بسیاری از مشکلات امروز ما  در شهرستان ورامین فقط با کار شبانه روزی و داشتن روحیه جهادی قابل حل می‌باشد که این روحیه در مجموعه بسیج نهادینه شده است که می توان در حل این مشکلات به عنوان یک مجموعه مردمی مومن از ظرفیت آن استفاده کرد.


درویشی در پایان گفت: یکی از اهدافی که  باید برای حل  مسائل فرهنگی در محلات داشته باشیم احیای مساجد است که یک ظرفیت عظیم فرهنگی در هر محله می باشد.

کد خبر 1170578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha