کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای قره قیه بخش لاهرود بر زمین زده شد

کلنگ آغاز احداث مدرسه ۶ کلاسه هنرستان خوارزمی روستای قره قیه از توابع بخش لاهرود با حضور نماینده مردم شهرستان مشگین شهر بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کلنگ آغاز پروژه احداث مدرسه 6 کلاسه هنرستان خوارزمی روستای قره قیه از توابع بخش لاهرود در زمینی به مساحت 397 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال بر زمین زده شد.

 

آئین کلنگ زنی با حضور نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین شهر و جمعی از مسئولان محلی و اهالی شریف روستای قره قیه انجام گرفت.

 

«محمود عباس زاده» در جریان آئین کلنگ زنی این مدرسه گفت: شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، یک فرصت طلایی برای خدمت به مردم است.

 

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال به حول و قوه الهی، در خصوص احداث مدرسه، اقدامات کم سابقه ای در بخش لاهرود و شهرستان مشگین شهر رخ می دهد.

 

وی یادآور شد: پروژه احداث مدرسه 6 کلاسه هنرستان خوارزمی روستای قره قیه در کمتر از شش ماه تکمیل و تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

عباس زاده با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر آموزش و پرورش به منطقه لاهرود که به دعوت وی انجام یافته بود، اظهار کرد: معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص تامین اعتبار پروژه احداث این مدرسه، از محل اعتبارات محرومیت زدایی و نوسازی مدارس، قول مساعد داده بود که با تامین اعتبار و تعیین پیمانکار، شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

 

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: میزان اعتباری که برای احداث، مرمت و نوسازی مدارس منطقه لاهرود و مشگین شهر جذب شده، برابر با میزان کل بودجه عمرانی شهرستان مشگین شهر در سال ۱۳۹۸ است.

کد خبر 1170665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha