راهپیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلوم است

حجت‌الاسلام نجفوندی گفت: راهپیمایی روز قدس از گذشته تاکنون نماد ظلم‌ستیزی و مبارزه با طاغوت و دفاع از مظلوم بوده است چرا که شیعیان معتقد هستند اگر در دورترین نقطه جهان مظلومی فریاد مظلومیت سر دهد، باید به دادخواهی وی شتافت.

«حجت‌الاسلام حسن نجفوندی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: امام خمینی (ره) از طریق نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس قصد داشت پیام آزادسازی قدس و اعلام حمایت مسلمانان با آن در برابر خطر یهودی‌سازی را مخابره کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محسن فخری‌زاده مسجد امام رضا (ع) مسکن مهر اندیمشک افزود: راهپیمایی روز قدس از گذشته تاکنون نماد ظلم‌ستیزی و مبارزه با طاغوت و دفاع از مظلوم بوده است چرا که شیعیان معتقد هستند اگر در دورترین نقطه جهان مظلومی فریاد مظلومیت سر دهد، باید به دادخواهی وی شتافت.

 

وی اذعان کرد: فلسطین قبله اول مسلمین و محور مقاومت و همچنین محور اصلی مبارزه با دژخیمان جهانی اسرائیل و آمریکا است که جنایتی در هر کجای دنیا رخ می‌دهد، با طرح و نقشه‌های آمریکا و فرزند ناخلف آن صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام نجفوندی تصریح کرد: ضرورت دارد با به‌کارگیری تمام توان، راهپیمایی روز قدس را پرشور برگزار کنیم تا جهانیان بدانند ما هر لحظه آماده جهاد و نابودی استکبار جهانی هستیم.

 

وی با بیان اينکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهترین سنگر برای پرورش نسل انقلابی و مبارز هستند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رهبر انقلاب فرمودند برای حفظ این انقلاب نیازمند نیروهای جوان باانگیزه و پرتوان هستیم، باید با اتکای به خداوند سبحان و برنامه‌ریزی دقیق در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام تلاش و کوشش کنیم.

 

کد خبر 1170683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha