راهپمیایی روز قدس وحدت مسلمانان را نشان می‌دهد

نوروزی‌مهر گفت: برگزاری راهپمیایی روز قدس از گذشته تاکنون برای دشمنان اصلی امت اسلامی حرف زیادی داشته چرا که وحدت مسلمانان را نشان داده و به جهانیان اثبات کرده مسلمانان می‌خواهند ریشه ظلم برچیده شود و آنها نیز از این وحدت هراس دارند.

«مریم نوروزی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری روز قدس، زنده نگه‌داشتن آن نزد امت اسلامی بود اظهار کرد: این امت خواهان صلح و سازش و حمایت از مظلومان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رسول (ص) مسجد سیدالشهدا (ع) کوی لور اندیمشک افزود: برگزاری راهپمیایی روز قدس از گذشته تاکنون برای دشمنان اصلی امت اسلامی حرف زیادی داشته چرا که وحدت مسلمانان را نشان داده و به جهانیان اثبات کرده مسلمانان می‌خواهند ریشه ظلم برچیده شود و آنها نیز از این وحدت هراس دارند.

 

وی با اشاره به اینکه فلسطین مظلوم و تنها، ۷۴ سال است که با دست خالی و سنگ در مقابل اسرائیل می‌جنگند اذعان کرد: سنگ تنها دارایی و صلاح مردم فلسطین است و زن و مرد فلسطینی با سنگ می‌جنگند تا روزی به پیروزی برسند و در این راه، شهدایی زیادی تقدیم کرده‌اند.

 

نوروزی‌مهر تصریح کرد: مساجد برای تبیین و روشنگری در زمینه مسئله فلسطین وظایفی را بر عهده دارند و باید مردم را جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کنند.

 

کد خبر 1170684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha