لزوم روشنگری کانون‌های مساجد برای آشنایی قشر جوان و نوجوان با مسئله فلسطین

غلامی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با تأسی از شهدای راه قدس همچون حاج قاسم سلیمانی، حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته باشند و با روشنگری برای قشر جوان و نوجوان در مساجد، آنها را با موضوعات مختلف مربوط به مسئله فلسطین آشنا کنند.

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: از جمله اهداف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز قدس که جز دستورات اصلی دین اسلام به شمار می‌رود، وحدت امت اسلامی است و یکی از راهکارها برای تطبیق و پیاده‌سازی این وحدت اسلامی این بود که مسلمانان بر حول مبارزه با دشمن مشترک اجتماع کنند و روز قدس این محور مشترک را اعلام کرد تا همه مسلمانان دست به یکدیگر دهند و علیه این رژیم به مبارزه بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک افزود: امام راحل روز قدس را با هدف دشمن‌شناسی و نشان دادن جبهه حق و باطل نامگذاری کرد چرا که در جامعه مسلمانان و بین حکومت‌های اسلامی منطقه کم‌رنگ شده بود.

 

وی اذعان کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس از گذشته تاکنون باعث شده تا همواره ضمن آشکار و دیده شدن ظلم رژیم غاصب اسرائیل و مظلومیت ملت ستم‌دیده فلسطین در برابر جهانیان، مسائل اساسی جهان اسلام به دست فراموشی سپرده نشود.

 

غلامی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با تأسی از شهدای راه قدس همچون حاج قاسم سلیمانی، حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته باشند و با روشنگری برای قشر جوان و نوجوان در مساجد، آنها را با موضوعات مختلف مربوط به مسئله فلسطین آشنا کنند.

 

کد خبر 1170687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha