راهپیمایی روز قدس یک مانور برای تحقیر ظالمان است

حجت‌الاسلام قنواتی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک مانور محسوب می‌شود که تحقیر ظالمان را به همراه خواهد داشت گفت: ما با ظالمان، دشمن هستیم، ظلم آنها را قبول نمی‌کنیم و همراه و کنار مظلومان خواهیم ماند.

«حجت‌الاسلام حسین قنواتی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به اهداف امام خمینی (ره) از نامگذاری این روز پرداخت و اظهار کرد: بر اساس مبانی دین مبین اسلام، ما وظیفه داریم از مستضعفان و مظلومان دفاع و جهاد کنیم و نسبت به این مسئلا بی‌تفاوت نباشیم.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: امام راحل بر اساس مبانی دینی، از جمله اولین کارهایی که بعد از انقلاب انجام داد، این بود که موضع را نسبت به ظالم مشخص کرد و ما نیز نباید وظایف دینی خود را به فراموشی بسپاریم.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک مانور محسوب می‌شود که تحقیر ظالمان را به همراه خواهد داشت اذعان کرد: ما با ظالمان، دشمن هستیم، ظلم آنها را قبول نمی‌کنیم و همراه و کنار مظلومان خواهیم ماند.

 

حجت‌الاسلام قنواتی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس، موضع یک کشور و ملت را نسبت به بقیه ظالمان و مستضعفان مشخص می‌کند تصریح کرد: این راهپیمایی مقدمه‌ای بوده تا بتوانیم مراحل مختلف مبارزه را شروع کنیم.

 

وی عنوان کرد: در مسئله فلسطین هیچ راهی جز مبارزه با اسرائیل نداریم چرا که مستکبر هستند، استکبار دارند و تکبر این‌ها باعث می‌شوند هیچ تواضعی در برابر مسلمین انجام ندهند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک با بیان اينکه راه مبارزه با اسرائیل از مقاومت می‌گذرد خاطر نشان کرد: گفت‌وگو، مذاکره و سازش نمی‌تواند فلسطین را نجات دهد.

 

کد خبر 1170692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha