روز قدس همصدایی امت اسلامی و آزادگان جهان/ فلسطین باید به اصل خویش بازگردد

یکی از اهداف انقلاب اسلامی نجات مظلومان جهان از چنگال ظالمان و استکبار است چنانکه با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت جهان اسلام افزایش یافته و گروه‌های مقاومت اسلامی تقویت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شد، روز مقدسی که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ماندگار امام راحل (ره)  برای حمایت از فلسطین تعیین شده تا مسلمانان جهان برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند.

 

بیت المقدس اولین قبله مسلمین جهان و مهم ترین عامل وحدت میان مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است. مکانی مقدس که مسلمانان فلسطینی سال هاست برای رهایی از اسارت و آزادی آن مبارزه می کنند.

 

تجربه تاریخی به همه جهانیان نشان داد که تنها راه ، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جنایت صهیونیست‌ها و حامیان این رژیم جعلی ، از جمله آمریکاست.

 

در این روز مسلمانان جهان اسلام به صورت هماهنگ و متحد به حمایت از مظلومین جهان بویژه مردم قهرمان فلسطین به پا خواسته و انزجار خود را از ظلم و زورگویی در تمام دنیا اعلام می‌کنند.

 

راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف جهان از جمله مالزی،  هند،  سنگاپور،  اندونزی،  ترکیه،  آمریکا،  کانادا،  نروژ،  آذربایجان،  سودان،  انگلیس،  بحرین،  بوسنی و هرزگوین، تونس،  پاکستان،  استرالیا،  آلمان،  رومانی،  کویت،  اسپانیا،  آفریقای جنوبی،  سوئد،  ونزوئلا،  آلبانی،  یمن و یونان برگزار می‌شود.

 

بیش از هفت دهه ظلم ، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند ؛  بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسرائیلی ها جزم تر گردیده است.

 

در شرایط حساس کنونی، بر ماست که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم و رهایی قدس عزیز را فریاد بزنیم و با حضور حماسی خود در صفوف به هم پیوسته آحاد مردم در روز جمعه و در حمایت از مردم مظلوم و شریف فلسطین و برائت از صهیونیست جنایتکار در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

 

یقینا مردم بصیر بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده و رژیم غاصب صهیونیست و اربابان آمریکایی او را محکوم خواهند کرد.

 

بی‌تردید این جهاد جمعی عرصه تبیین و روشنگری، با هم‌صدایی بیش‌ازپیش امت اسلام و آزادگان جهان، در جمعه‌ آخر ماه مبارک رمضان کابوس دشمنان قسم‌خورده اسلام و تکیه‌گاه محور غیور و صبور و مجاهد مقاومت خواهد بود.

کد خبر 1170715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha