روز قدس روز سر دادن فریاد رهایی قبله اول مسلمانان جهان از چنگال اشغالگران است

حجت الاسلام موسوی گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و سر دادن فریاد رهایی قبله اول مسلمانان جهان از چنگال اشغالگران است و روز قدس، نشانه بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (جمعه 9 اردیبهشت) ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز گفت: با همت و اتحاد جهان اسلام، قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد می شود و امروز شاهد فریاد مسلمانان در راهپیمایی روز قدس در جهت دفاع از ملت مظلوم فلسطین برای بار دیگر هستیم.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: حضور در این راهپیمایی عظیم روز قدس، مصداق محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است و از حضور پرشور مردم فارس در این راهپیمایی قدردانی می کنیم.

وی اضافه کرد: روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و سر دادن فریاد رهایی قبله اول مسلمانان جهان از چنگال اشغالگران است و روز قدس، نشانه بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی ملت ایران است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: رژیم اشغالی باید از صحنه روزگار حذف شود و با لطف خداوند و هدایت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) این امر به زودی محقق می شود.

 

کد خبر 1170777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha