قدس پایتخت معنوی جبهه مقاومت است / مساله فلسطین معیار برای شناسایی حق از باطل است

حجت الاسلام فاضلی نیا گفت: وعده صادق رهبر عظیم الشان انقلاب عملی خواهد شد که این رژیم غاصب و کودک کش ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و قطعاً آزادی قدس به برکت خون پاک شهیدان مقاومت و به ویژه شهید سلیمانی عزیز است و قدس پایتخت معنوی جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمود فاضلی نیا» امروز (9 اردیبهشت ماه) سخنران راهپیمایی شهرستان مرزی بیله سوار گفت: قدس بعنوان نخستین قبله مسلمانان جهان و وطن هزاران فلسطینی مظلوم است که ده ها سال است غصب و اشغال شده است و از سال ۱۹۴۸ شاهد جنایات و کودک کشی این رژیم غاصب هستیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار تصریح کرد: امام بزرگوارمان روز قدس را به عنوان یک میراث ماندگار به جهانیان عرضه داشتند که روز همبستگی مسلمانان با ارمان های قدس و فلسطین باشد و با این اعلام و جهانی شدن روز قدس مسائل جهان اسلام و اشغال فلسطین در راس امور مسلمانان قرار بگیرد و بتوانیم سرنوشت مسلمان را رقم بزنیم.

 

وی اعلام داشت: همانگونه که در لیالی قدر سرنوشت و مقدرات فردی رقم می خورد سرنوشت امت اسلام در جهان نیز در روز قدس رقم خواهد خورد و وظیفه هر مسلمانی هست که روز قدس را گرامی بدارد و توصیه دینمان است که رسول گرامی اسلام میفرماید «من اصبح و لم یهتم بامور مسلمین فلیس بمسلم» هرکس با امور مسلمانان اهتمام نداشته باشد مسلمان نیست و وجود نورانی امیر مومنان میفرماید «کونوا للظالم خصنا وللمظلوم عونا» در حمایت از مظلوم باشید و از ظالمان اعلام انزجار کنید.

 

 حجت الاسلام فاضلی نیا یادآور شد: قدس و فلسطین پاره تن اسلام است جگر گوشه اسلام است نمی توانیم نسبت به امور مسلمانان بی تاثیر باشیم و چرا از قدس حمایت می کنیم چون قدس سمبل و نماد اسلام است قبله اول مسلمانان جهان است و دوم یک مساله حقوقی و انسانی است که اگر سرزمینی توسط یک رژیم جعلی و ظالم و کودک کش غصب شود وظیفه انسانی و حقوقی مان است که مقابل آنها بایستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: چرا قدس را گرامی می داریم چون که با گرامیداشت قدس ابروی استکبار جهانی اسرائیل و امریکا بیش از بیش می رود و چهره پلیدشان به دنیا شناسایی می شود و الان جهان اسلام به برکت صدور پیام روز قدس میعادگاه موحدان و خداباوران جهان شده و مساله فلسطین بزرگترین معیار و خط کش برای شناسایی حق از باطل است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار افزود: بحمد الله تعالی این غده سرطانی روز بروز رسواتر شده است و حکام دست نشانده برخی کشور های منطقه بدانند که اسرائیل غده و انگل سرطانی است و هرگونه عادی سازی روابط و پروژه ننگین معامله قرن شکست خورده است و هر حاکمیتی به فکر عادی سازی روابط با این رژیم غاصب باشد با شیطان بیعت کرده است چرا که اسرائیل مانند شیطان دشمن آشکار جهان اسلام است و هیچ امتی اجازه نمی دهد که حاکمیتش با طاغوت دست دوستی دهد و این مرام سید الشهد (ع) است که فرمود «مثلب لایبایع مثله».

 

حجت الاسلام فاضلی نیا عنوان کرد: الان دوستی با اسراییل دوستی با یزید است و هرکسی با این رژیم دست دوستی دهد استقلال و تمامیت ارضی اش نابود می شود نمونه اش فراوان است، اوکراین، افغانستان و‌.... هزاران نمونه بارز هستند که غیر قابل اعتماد بودنشان ثابت شده است.

 

وی اعلام داشت: بحمدالله این تفکر اسلام و امام امت هست که اگر الان انصار الله یمن است، اگر فاطمیون افغانستان است، اگر انصار الله یمن است به برکت نفس قدسی امام امت است که مصداق آیه شجره طیبه است که اصل ها ثابت و فرع ها فی السما است.

 

حجت الاسلام فاضلی نیا اضافه کرد: الان جوانان غیور فلسطینی با اتکا و توکل الهی و تلاش خودشان سنگ ریزه های خصم خود را تبدیل به پهباد و موشک کرده اند و روز بروز شاهد شکست های مفتضحانه اسرائیل هستیم نمونه اش جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه است و این وعده الهی است که اسراییل نابود خواهد شد و آزادی نصیب قدس عزیز می شود و وعده صادق رهبر عظیم الشان انقلاب عملی خواهد شد که این رژیم غاصب و کودک کش ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و قطعاً آزادی قدس به برکت خون پاک شهیدان مقاومت ومخصوصا شهید سلیمانی عزیز است و قدس پایتخت معنوی جبهه مقاومت است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار ادامه داد: این نصرت الهی محقق خواهد شد و جبهه مقاومت و قدس عزیز از چنگال ظلم نجات خواهد یافت و این مبارزات و حضور قطعاً مرضی رضای الهیست و در نهایت این ارض مقدسه از لوث وجود غاصبان تطهیر خواهد شد.

کد خبر 1170792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha