روح مقاومت و مبارزه هر روز در مسلمانان منبعث می شود

خلیل الحیه با بیان اینکه روح مقاومت و مبارزه هر روز در مسلمانان منبعث می شود، گفت: شهادت طلبی هر روز در جان‌های ما افزون می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خلیل الحیه، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) در سخنرانی خود در مراسم روز جهانی قدس در تهران با بیان اینکه به کسانی که گمان می کنند صهیونیست ها شکست ناپذیرند می گوییم که ارتش اشغالگر به اذن خداوند شکست خواهد خورد، گفت: به سازشگر می گویم که ما این ارتش شکست ناپذیر را شکست دادیم.

 

وی با بیان اینکه ما در نبرد شمشیر قدس رژیم صهیونیستی را شکست دادیم، ادامه داد: ما با جلوگیری از پیشروی صهیونیست ها به سمت بیت المقدس آن ها را شکست دادیم. ما زمانی که بار دیگر مساله فلسطین را در قلب امت اسلامی بازگرداندیم، رژیم صهیونیستی را شکست دادیم.

 

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه ارتش اشغالگر صهیونیستی به سمت یهودی سازی قدس است اما ما در مقابل آن ها ایستاده ایم، گفت: شما در فلسطین برادران و خواهرانی دارید که در آنجا به خاطر آزادی قدس می جنگند و نقشه ها و توطئه های دشمن صهیونیستی را ناکام می گذارند. روح مقاومت و مبارزه هر روز در مسلمانان منبعث می شود، شهادت طلبی هر روز در جان‌های ما افزون می گردد. ملت فلسطین در مسیر پیروزی است.

کد خبر 1170794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha