فعالیت های عبادی و دینی ماه رمضان در کانون  شهید بخشعلی زاده کوچصفهان

خوشحال با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مسائل عبادی و دینی بیشتر انجام می شود گفت: تلاوت و ختم قرآن، انفاق، اکرام، اعتکاف، افطاری دادن و... از جمله کارهایی هستند که در این ماه خاص و ویژه بسیار سفارش شده است.

«علی خوشحال» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ماه رمضان را ماه رحمت، مغفرت و اجابت دعا دانست و اظهار کرد: تلاوت و ختم قرآن، انفاق، اکرام، اعتکاف، افطاری دادن و... از جمله کارهایی هستند که در این ماه خاص و ویژه بسیار سفارش شده و خداوند ثواب زیای برای آن قرار داده است.

مسئول کانون شهید بخشعلی زاده ملاسرای بخش کوچصفهان اولین ویژگی و امتیاز ماه مبارک رمضان را نزول قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر خدا(ص) دانست و گفت: ویژگی دیگر ماه مبارک رمضان که باعث فضیلت بالای این ماه است «شب های قدر» می باشد که سرنوشت انسان در طول یکسال در آن تعیین می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی در کانون‌های مساجد سراسر کشور و استان برگزار می شود، گفت: مسائل عبادی و دینی مسلمانان بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و با حضور با شکوه روزه‌داران برپا می‌شود.
 

 

خوشحال اظهار کرد: کانون شهید بخشعلی زاده در شب های چهارشنه کلاس قرآن و تفسیر را توسط استاد «لایق برحق» برگزار می کند.

وی از برپایی نماز جماعت و صرف افطاری توسط خیرین در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: اهداء جوایز و هدیه به نفرات جوان برتر و کسانی که بیشترین حضور را در نمازهای جماعت دارند از جمله برنامه های تشویقی کانون است.

 

خوشحال اضافه کرد: برپایی مراسم شب های قدر، اهداء بسته های معیشتی در دو مرحله به 45 نفر از نیازمندان و همچنین هر روز در ماه مبارک رمضان پخش ۹۵ پرس غذای آماده گرم در محل نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر کارهایی بود که توسط خیرین و اعضای کانون انجام گرفت.

 

کد خبر 1170815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha