نامگذاری روز جهانی قدس، تدبیری حکیمانه و مدبرانه از سوی امام خمینی (ره) بود

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اقدام و تدبیری حکیمانه و مدبرانه از سوی امام خمینی (ره) بود گفت: روز قدس فرصتی برای مقابله و رویارویی همه مظلومان عالم با مستکبران و ظالمان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: همانطور که در دین مبین اسلام بیان شده، صدقه دادن به عنوان یکی از مهمترین راه‌های کسب و رسیدن به رزق و روزی حلال محسوب می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم رزق بر ما نازل شود، باید صدقه دهیم افزود: نباید فرصت عبادت و بندگی خداوند سبحان را از دست دهیم.

 

وی ماه مبارک رمضان را فرصت بزرگی برای جمع‌آوری توشه توسط مؤمنان دانست و اذعان کرد: خوشبختانه مراسمات و اجتماعات این ماه بسیار پرشور و باشکوه برگزار شدند.

 

حجت‌الاسلام موسوی به بیان مطالبی پیرامون جایگاه نماز جمعه پرداخت و تصریح کرد: باید نماز جمعه را همواره پاس بداریم و بیش از پیش آن را پرشورتر برگزار کنیم.

 

وی عنوان کرد: حضور هر چه بیشتر و حداکثری مردم کشورمان در مراسمات و اجتماعات ملی و مذهبی آثار زیادی را به همراه دارد و موجب هراس دشمنان می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: روز جهانی قدس فرصتی ارزشمند برای اعلام انزجار از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و همچنین اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین به حساب می‌آید.

 

وی با بیان اینکه مقابله با ظالمان و دفاع از مظلومان جزو مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام هستند ادامه داد: ما وظیفه داریم نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نباشیم و در راستای آن گام برداریم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اسرائیل غده سرطانی است اضافه کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اقدام و تدبیری حکیمانه و مدبرانه از سوی امام خمینی (ره) بود.

 

وی با بیان اینکه امت اسلامی باید به توصیه‌های قرآن کریم و امام خمینی (ره) عمل کنند و در جهت نابودی رژیم صهیونیستی، هر چه بیشتر قدم بردارند ابراز کرد: روز قدس فرصتی برای مقابله و رویارویی همه مظلومان عالم با مستکبران و ظالمان جهان است.

 

امام جمعه اندیمشک با گرامیداشت روز و هفته کارگر خاطر نشان کرد: اکنون جنگ، جنگ اقتصادی است و کار معنی جنگ را می‌دهد، کارگران به عنوان مجاهد و کارخانجات نیز سنگر هستند.

 

پیش از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی اندیمشک از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای جمعه برگزار شد و پس از آن، قرائت قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس صورت گرفت.

 

کد خبر 1170836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha