رزمندگان مقاومت در سایه وحدت اسلامی ضربات هولناکی به رژیم صهیونیستی وارد کرده اند

سردار رفیعی آتانی گفت: با شهادت سردار سلیمانی، اسرائیل تصور می کرد که دیگر جرأت برخورد با آنها را نداریم ولی نشان دادیم رزمندگان مقاومت در سایه وحدت اسلامی، ضربات هولناکی را به رژیم صیهونیستی وارد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» به مناسبت روز قدس و در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: سلام بر رهبر معظم انقلاب که با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان مقاومت تا دیوارهای قدس پیش رفته و توانستند با اتحاد و همبستگی بزرگترین نیروی مردمی را در منطقه علیه اسرائیل ساماندهی کنند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: سلام بر مجاهدان فلسطینی که با دستان خالی از آرمان هایشان و سرزمین شان پاسداری کرده و در برابر صهیونیست ها مقاومت می کنند.

 

وی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که اسرائيل و اربابنش رو به افول هستند و اسرائیلی که زمانی توهم قدرت برتر را داشت امروز رو به نابودی است.

 

سردار رفیعی آتانی افزود: زمانی آمریکا و انگلیس به آنها وعده نیل تا فرات را داده بودند ولی امروز با ایستادگی و مقاومت این مردم، دور خودشان دیوار کشیده اند.

 

وی توضیح داد: با شهادت سردار سلیمانی، اسرائیل تصور می کرد که دیگر جرأت برخورد با آنها را نداریم ولی نشان دادیم رزمندگان مقاومت در سایه وحدت اسلامی، ضربات هولناکی را به رژیم صیهونیستی وارد می کنند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: زمانی مردم مظلوم فلسطین با سنگ جلوی این رژیم غاصب ایستادگی می کردند ولی امروز موشک هایی دارند که برد آنها به ۲۵۰ کیلومتر می رسد و توانسته اند هیمه این رژیم غاصب را بشکنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز فلسطین با فلسطین ۷۴ سال پیش متفاوت شده است و ملتی متحد با خون شهیدان عماد مغنیه، ابومهدی مهندس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته که در مسیر نابودی رژیم صیهونیستی حرکت می کنند.

 

کد خبر 1170842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha