راهپیمایی روز قدس امسال با حضور پرشور و آگاهانه مردم در  استان مرکزی برگزار شد

حجت الاسلام خلیلی گفت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور آگاهانه مردم مومن و روزه دار استان مرکزی در سراسر استان مرکزی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام «هادی خلیلی» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی  قدس، ضمن تقدیر از حضور آگاهانه مردم مومن و همیشه در صحنه استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پس از ۲ سال شرایط کرونایی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: همانطور که انتظار می رفت مردم مومن و روزه ‌دار استان مرکزی با حضور پرشور و گسترده خود در این راهپیمایی، همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر ندای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سردهند.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در راهپمایی روز قدس،  بار دیگر با حضور پرشور خود حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم شهرها و روستاهای استان ساعت ۱۱ روز جمعه نهم اردیبهشت‌ ماه جاری از مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت و یکصدا ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

حجت الاسلام  خلیلی با اشاره به ماه مبارک رمضان و اوج‌گیری مبارزات ملت فلسطین در این ماه عزیز گفت: وقوع تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی را می‌توان نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم جعلی، کودک‌کش و موقت صهیونیستی توصیف کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این تحولات و تحرکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

 

وی با اشاره به مبارزات معنادار مردم فلسطین در ماه‌های اخیر و شرایط نظامی و امنیتی متفاوتی که در کل سرزمین‌های اشغالی پدید آمده است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها همواره تلاش داشتند، موضوع مقابله نظامی و مقاومت را به لحاظ جغرافیایی به نوار غزه محدود کنند، اما اکنون این مقاومت و مقابله به کرانه باختری و کل سرزمین‌های اشغالی تسری پیدا کرده و در حال گسترش است.

 

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: روز قدس هر سال به عنوان روزی که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعدی به مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین، مورد بازخوانی و در معرض افکار عمومی جهانیان قرار می‌گیرد از اهمیت و حساسیت تعیین‌کننده‌ای برخوردار است و راهپیمایی روز قدس، تاثیر راهبردی قابل توجهی در روند انتفاضه مقدس و روحیه‌بخشی به مبارزان فلسطینی خواهد داشت.

 

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی اظهار داشت: عده‌ای هستند که تلاش می‌کنند تا نسل جوان ما را از فضای اسلام و انقلاب اسلامی دور نگه دارند، از این رو برگزاری باشکوه مناسبت‌های ملی به‌ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند مانع از این حرکت شود و توطئه دشمنان را خنثی کند.

 انتهای پیام/

کد خبر 1170846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha