بیزاری از رژیم صهیونیستی به برکت جهاد تبیین و بیداری ملت ایران جهانی شد

کاشانی‌پور با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم عده‌ای به اسم ایران دوستی و روشنفکری ارزش‌های انقلاب را در نگاهمان سست نکنند گفت: مرگ بر آمریکا و بیزاری از رژیم صهیونیستی به برکت جهاد تبیین و بیداری ملت بزرگ ایران اسلامی جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین کاشانی‌پور» امروز (جمعه، ۹ اردیبهشت) در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که در محل برگزاری نماز جمعه رودسر برگزار شد اظهار داشت: جنایتکاران جهانی یک غده سرطانی را در جهان ایجاد کردند که لحظه به لحظه بر عمق جنایات این غده سرطانی افزوده می‌شود.

 

این کارشناس مسائر سیاسی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدای امر در مورد فلسطین مواضعی محکم و کاربردی داشتند و خطر این رژیم منحوس و آدم کش را هشدار می‌دادند تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین مناسبتی که توسط امام راحل اعلام شد در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ همین روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود.

 

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس و این عمل امام خمینی(ره) باعث آشکار شدن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین شده است اذعان کرد: با نقشه بریتانیای ملعون وقتی که تصمیم می‌گیرند در فلسطین یهودی سازی انجام دهند مسیر برای اعلام وطن یهودی و آواره کردن مردم فلسطین باز شد. 

 

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه نمی‌توان نسبت به مسأله فلسطین بی‌تفاوت ماند حضور در روز قدس و اعلام بیزاری از صهیونیست‌های جنایتکار را از بزرگترین عبادات مؤمنان روزه‌دار خواند و ابراز داشت: در طول تاریخ انقلاب کسانی آمدند شعارهایی انحرافی را سر دادند و اعلام کردند ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسیم اما راه به جایی نبردند.

 

کاشانی‌پور ملت ایران اسلامی را ملتی آزاده‌، عزتمند، بصیر، مستقل و مقاوم در برابر تمام فتنه‌ها دانست و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم آن همواره در مقابل زورگویی‌ها و ظلم مستکبران عالم ایستاده است زیرا حرکت انقلاب مشابه حرکت انبیاء بوده و امروز مسأله فلسطین یک مسأله کلیدی و حساس برای سنجیدن ناب بودن انقلاب است.

 

وی ضمن اشاره به کشتارهای عظیم مردم مظلوم فلسطین به دست صهیونیست‌های کودک کش و ابرجنایتکاران عالم اضافه کرد: مردم فلسطین تاکنون ۴۲ هزار شهید داده‌اند و در مقابل ظلم ایستاده‌اند و ما نمی‌توانیم به هیچ عنوان بی تفاوت باشیم زیرا این غده سرطانی به فکر خاورمیانه جدید با نقش آفرینی آمریکایی‌ها بوده و داعشی‌ها و القاعده را به راه انداخته است.

 

دبیر ستاد مراسم ۱۳ آبان کشور با بیان اینکه مرگ بر آمریکا و بیزاری از رژیم صهیونیستی به برکت جهاد تبیین و بیداری ملت بزرگ ایران اسلامی جهانی شده است اظهار داشت: همه بدانند آرمان فلسطین، آرمان انقلاب است و ملت ایران دست آموز مکتب عاشورای حسینی هستند زیرا امام خمینی(ره) روز قدس را روز حیات اسلام اعلام کرد.

 

کاشانی‌پور انقلاب اسلامی را انقلابی که نقشه سیاسی جهان را عوض کرد خواند و یادآور شد: انشالله به زودی با حضور تمام ملت‌های آزاده جهان، با زمینه‌سازی‌هایی که می‌شود و با حضور در صحنه ملت ایران اسلامی و سایر ملل جهان در دفاع از آرمان فلسطین، این امر منجر به نابودی رژیم صهیونیستی در جهان شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم عده‌ای به اسم ایران دوستی و روشنفکری ارزش‌های انقلاب را در نگاهمان سست نکنند و نگاه ما را نسبت به آرمان‌هایمان تغییر ندهند خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد در دوران حکومت نائب امام زمان(عج) و با این حجم از توطئه دشمنان و مشکلات درون و بیرون همچنان بر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده شود.

 

کد خبر 1170853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha